Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei

În luna iunie 2022, comunitatea creativă din România a fost luată prin surprindere de apariția noii companii de Creativitate Artificială, ACFC, condusă de japonezul Yuki Saaki, în calitate de CEO, care promitea să ofere soluții pe bază de A.I. în domenii precum publicitate, film, muzică și arte vizuale. Acest demers a fost parte din campania dezvoltată sub poziționarea IQads – „Totul despre creativitate” de către agenția Saatchi & Saatchi + The Geeks, care vrea să transmită crezul IQads că viitorul va aparține creativității umane, iar tehnologia este un aliat al acesteia. Pentru a crea o conversație în spațiul public despre această temă a zilelor noastre, IQads a lansat și o serie de content cu tema Creativitate și Tehnologie.

,,Evident, am vrut să obținem reacții (de toate felurile) de la oamenii creativi din comunitatea IQads. Cum am făcut asta? Inventând această companie, cu site și cu profil de Facebook, iar apoi folosind exact tool-urile pe care platforma IQads le pune la dispoziția companiilor reale: anunțuri de angajare, comunicat de presă, interviuri și campanie de comunicare. Și pare că am obținut în scurt timp ce am vrut. Toate reacțiile ne-au bucurat, atât cele de hate, cât și cele de la persoanele care s-au prins că e un stunt”, spune Bogdan Costin, Creative Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks.

Prin intermediul anunțurilor distribuite în social media și al video-urilor postate, care îl aveau în rol principal pe Yuki Saaki, ce lovea destul de mult în industria creativă, s-a generat un val de comentarii și agitație în spațiul virtual.

Cu scopul de a genera un număr mare de reacții în rândul comunității creative din România, s-a implementat ideea de a trolla scena premiilor EFFIE prin intermediul unui scurt mesaj transmis din partea lui Yuki Saaki.

Campania s-a finalizat cu lansarea video-ului de reveal, cu mesajul IQads de încredere în viitorul creativității umane și îndemnul către comunitatea IQads de a realiza ce privilegiu este să lucrezi în aceste domenii de activitate.

 

 

Finalul campaniei a fost construit și cu ajutorul membrilor comunității creative din România, care au avut diverse reacții la apariția lui Yuki Saaki.

Trăim, de câțiva ani, începutul unei epoci noi a creativității. Una în care granițele sunt mișcătoare, competiția e acerbă, eficiența conduce conversația, tehnologia se infiltrează în toate planurile: de la automatizare și scalare, la augmentarea ideilor, transformarea lor în forme noi.

Am vrut să atragem atenția acestei lumi noi care se formează. Să sărbătorim spiritul creativ în tumultul acestor schimbări majore de paradigmă, să conștientizăm întrebările și conversațiile care trebuie să aibă loc. Am vrut să sărbătorim industria creativă chiar prin lucrurile care o definesc cel mai bine: dezbatere, umor, scenarii pentru viitor”, spune Marius Cristea, Managing Director, IQads.

Credits:

Echipa IQads:

  • Alexandra Bădicioiu Matei
  • Andrei Barbu
  • Ioana Cirstea
  • Marius Cristea

Echipa Studioset:

  • Iustin Surpanelu – Regizor
  • Alina David – Producător
  • Simona Macarie – Post Producție

Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks:

  • Bogdan Costin – Creative Director
  • Robert Șopârlache - Head Of Art
  • Cristiana Petre – Senior Copywriter
  • Mirabela Manea– Account Director
  • Paul Foltache – Senior Web Developer
  • Liviu Baciu – Account Manager

IQads este platformă dedicată industriilor de comunicare și creative, unde activează cea mai mare comunitate creativa din România: profesioniști, freelanceri, antreprenori, aspiranți și admiratori.

Aduce în atenția publicului oameni, proiecte, evenimente, business-uri și domenii de nișă, care au creativitatea în centrul activitații lor, precum și dezbateri ale unor probleme cu care se confruntă.

Sprijinim și promovăm pro bono o serie de instituții, proiecte și activități care au un impact pozitiv atât în industriile creative cât și în societate.

Saatchi & Saatchi + The Geeks este o agenție de comunicare integrată full service, parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România. Agenția are în portofoliu clienți precum Pepsico, Macromex, Groupeseb (Tefal, Rowenta, Krups), Profi, Provident, Ferrero, Xella (Ytong, Macon).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related