Lay’s MovieMode sau cum să te bucuri cu adevărat de filmul pe care îl urmărești

Lay’s MovieMode sau cum să te bucuri cu adevărat de filmul pe care îl urmărești

Poveste adevărată. După multe amânări și așteptări, ai găsit momentul potrivit, te-ai așezat comod în fața televizorului, ai deschis punga de Lay’s, ai pornit filmul pe care voiai să îl vezi de prea mult timp și te-ai cufundat în poveste. Ești acolo cu sufletul la gură, în plină desfășurare a acțiunii... până la primul bipăit al telefonului. Răspunzi la mesaj, că e important, intri să vezi cine ți-a comentat pe Facebook și de unde ai inimioare pe Insta, ajungi și în mail, că ai notificări, și îți dai seama că nu înțelegi ce s-a întâmplat cu personajele din film și despre ce vorbesc ele.

Ni se întâmplă tuturor. Așteptăm răgazul să ne bucurăm de filmele preferate, facem cu greu loc pentru ele în program, și apoi ne lăsăm distrași de bipăitul continuu al telefonului. Știm că putem ignora notificările insistente și lumea mare a internetului măcar pentru o oră și jumătate, ne propunem să fim disciplinați în acest sens, dar avem nevoie de un impuls. Sau de un ajutor discret. Și aici intervine noua inovație Lay’s, Lay’s MovieMode, concepută special pentru a rezolva problema notificărilor și de a crea o experiență de vizionare adevărată. Campania Lay’s Movie Watching vine în întâmpinarea celor pasionați de film cu promoții, surprize, premii, o colecție exclusivă de rucsacuri și un ghid pe măsură. Smiley cel energic și optimist ne arată cum putem să oprim internetul măcar pentru momentele speciale în care intrăm în lumea filmului. 

 

Filmele se savurează fără notificări

Suntem conectați tot timpul, acesta e prezentul: o epocă a notificărilor fără pauză. Fuga noastră zilnică este dublată de o altă alergătură, mentală, între mesaje, mailuri, platforme sociale, știri. Ne impunem pauze și un echilibru mai bun în navigarea noastră digitală continuă, dar astfel de planuri sfârșesc în același loc ca rezoluțiile de revelion. Și când ne programăm momente speciale, cum ar fi vizionarea unui film bun, ajungem să ne uităm tot la ecranul mai mic, care insistă să ne ceară atenția. 

Acesta e motivul pentru care Lay’s și-a propus să le reamintească tuturor consumatorilor ce înseamnă să savurezi cu adevărat filmele. Lay’s MovieMode, parte din campania Lay’s Movie Watching, ne ajută să savurăm mai bine filmele cu telefonul oprit. Lay’s înțelege că notificările sunt deja parte integrantă din viața de zi cu zi și le oferă consumatorilor șansa de a se relaxa puțin și de a se bucura cu adevărat de filmul pe care îl urmăresc.

„”Deschide Lay’s! Începe filmul” este deja un headline bine cunoscut și vine cu o campanie cu premii. Ne-am dorit să păstrăm layerul clasic de NCP cu premiul Blockbuster în bani, am continuat parteneriatul cu mysimplicated – de data aceasta cu rucsacuri cu printurile bine-cunoscute și cu un premiu garantat cu ajutorul lui Smiley – un bilet la un concert care se va desfășura online la finalul campaniei, însă nu ne-am oprit aici. 

Lay’s MovieMode este modul nostru de a adresa un insight foarte puternic – acela că devine din ce în ce mai dificil să privești un film fără să fii intrerupt de diverse notificări. Astfel, venim cu un added value pentru consumator cu acest tool care te incentivează să îți pui telefonul pe MovieMode și să savurezi filmele neîntrerupt în timp ce câștigi extrașanse în promoție”, spune Ana Dinu (Brand Manager Lay’s, PepsiCo Romania). 

 

Smiley, ghidul de care aveam nevoie

Personajul principal al campaniei este Smiley, ghidul spectatorilor pentru o seară de film cu prietenii ca la carte. Nici el nu este ferit de lumea mare a internetului, de notificări presante și multele și diversele cerințe care ies din telefon. Dar reușește să le pună pe toate pe pauză pentru momentele cu adevărat importante și să controleze prioritățile. Mai ales dacă are puțin ajutor, cum ar fi Lay’s MovieMode.

Noua inovație Lay’s poate fi folosită în modul cel mai simplu. După ce a înscris bonul fiscal pe site sau prin SMS, consumatorul poate intra pe laysmode.ro, unde este invitat să aleagă durata de vizionare (Scurtmetraj-15 min / Episod - 30 min / Lungmetraj - 90 min). Odată activat modul avion, utilizatorul poate primi la finalul vizionării neîntrerupte 1, 2 sau 3 șanse în plus pentru premiile Lay’s, în funcție de alegerea sa.

„Despre mine, personal, aș putea spune fără ezitare că sunt un cinefil înrăit. Așa că e ușor de înțeles de ce ideea unui tool care oferă publicului larg șansa de a se bucura din nou de filme în adevăratul sens al cuvântului este exact pe sufletul meu. Cred cu tărie că Lay’s MovieMode e un concept cool nu doar pentru că e inovator și simplu de utilizat, ci și pentru că urmărește să rezolve, chiar și pentru scurt timp, o problemă super reală, și anume capacitatea de atenție a spectatorilor, care s-a tot diminuat în ultimii ani. Dar MovieMode e doar vârful de lance al unei noi campanii Lay’s Movie Watching, plină de dinamism în execuții, premii garantate și de colecție și condusă de un Smiley mai pozitiv și energic ca niciodată. GG echipei PepsiCo & Friends\TBWA & OMD și la cât mai multe filme savurate... neîntrerupt ;)”, spune Vlad Belcin (Copywriter, Friends\TBWA). 

Ca orice campanie Lays, Lay’s Movie Watching aduce premii, surprize, promoții și voie bună. Lay’s pune la bătaie și de data aceasta o serie de premii menite să facă inima oricărui moviegoer să bată mai tare. Consumatorii Lay’s își pot personaliza la maximum experiența cinematografică cu unul dintre cele 5 modele extra cool din colecția exclusivă de rucsacuri Lay’s by mysimplicated, inspirate din lumea filmului, se pot înscrie în super promoția de luuungmetraj și pot avea extra șanse de câștig.

Pe lângă rucsacul pe oră, toți consumatorii care se înscriu în campanie, primesc garantat un bilet la concertul online al lui Smiley și au șansa de a câștiga marele premiu, un cec Blockbuster de 50.000 de lei.

Nu rămâne decât să găsești filmul și seara potrivită pentru vizionare și apoi Lays se ocupă să ai cea mai tare experiență cinematografică. Fără bipuri și alte distrageri online, doar tu, filmul și, bineînțeles, crănțănitul de fundal.

 

Echipa

Lay’s PepsiCo:
Eliza Calciu Serban - East Balkans Marketing Manager Snacks
Vlad Vlădescu - Senior Brand Manager Lay’s
Ana Dinu - Brand Manager Lay’s
Alexandra Burdulea - Brand Manager Lay's
Alexandra Constantin - Senior Media & Digital Manager PepsiCo 

Friends\TWBA
Predu [Adrian Preda] - Creative Director
Flavia Constantin - Group Creative Director
Paul Nedelcu - Head of Art
Razvan Patriche, George Ștefan, Lavinia Plohod, Ioan Olteanu - Art Directors
Daniel Gusu, Cornel Preda - Designers
Vlad Belcin, Mara Dinica - Copywriters
Dan Șendroiu, Adriana Vasile - Strategy
Anda Andrei - Head of Digital
Andra Nicolescu - Senior Account Manager
Ruxandra Ciorik, Andreea Tudor - Social Media Managers
Anca Bădescu - Account Director
Denisa Sterea - Junior Account Manager 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related