[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul

[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul

“There is no such thing as bad publicity”, este o expresie care definește o eră pe care am lăsat-o în trecut, e de părere Octav Ștefan, communication manager & partner SmartPoint. Într-o lume în care încrederea a devenit capital de imagine, există publicitate care costă mai mult decât câștigă.

"PR-ul nu doar „gestionează” reputația, ci poate construi cadrele pe care oamenii le folosesc pentru a interpreta situațiile care pot escalada în crize. Participăm direct la definirea lentilei. Observ înclinarea de a confunda tendințele cu adevărul. Rolul PR-ului nu este de a naviga fiecare hashtag, ci de a înțelege oceanul de dedesubt. Acolo se întâmplă schimbările de durată", spune Octav.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related