[Etică & Tabu] Maria Sarivan: Un brand nu e doar un simbol comercial, ci din ce in ce mai des si un actor moral. Nu doar vinde, ci emite valori. Și e responsabil pentru ele

[Etică & Tabu] Maria Sarivan: Un brand nu e doar un simbol comercial, ci din ce in ce mai des si un actor moral. Nu doar vinde, ci emite valori. Și e responsabil pentru ele

Granițele etice se schimbă și în industria creativă, odată cu societatea. Și asta nu înseamnă că etica este relativă, ci că oamenii devin conștienți față de limitele a ceea ce este sau nu este acceptabil. Tocmai de aceea, etica nu este o frână creativă, ci o lentilă a întregului proces de strategie și creație, crede Maria Sarivan, Strategy & Branding Director, Leo Burnett Group Romania.

"Există o linie fină între a avea o poziție curajoasă și a face parazitism pe o cauză. Iar adevărata întrebare nu e „putem spune asta?”, ci „avem dreptul să spunem asta? Ne privește?”. Din pacate, balanta dintre „a fi relevant” și „a fi oportunist” este uneori dezechilibrata", spune Maria. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related