La EC 2025, Jameson și-a consolidat prezența ca brand al conexiunilor autentice și al libertății de expresie, iar alături de Highlight Group a adus spiritul irlandez într-o activare care a completat perfect starea de libertate și creativitate de la Bonțida.
Sub conceptul „Must be a Jameson”, echipele Highlight Agency și Highlight PR au adus brandul mai aproape de comunitatea Electric Castle, nu doar prin simpla prezență, ci și prin crearea unei adevărate stări de spirit. Prin activarea de brand de la festival și campania integrată de comunicare, zona Jameson a devenit un spațiu plin de energie, unde mii de festivalieri și-au putut exprima individualitatea, s-au reconectat și au explorat universul Jameson – de la rădăcinile tradiției, până la experiența contemporană. Întreaga activare a fost construită în jurul valorilor esențiale ale brandului: autenticitate, prietenie și creativitate fără filtre.
Jameson Distillery on Tour a fost și în acest an inima activării. În mijlocul domeniului Banffy, vizitatorii au pășit într-un colț autentic irlandez, unde au descoperit povestea din spatele fiecărei sticle: de la procesul de producție triplu distilat, până la degustări ghidate de ambasadorul Jameson, George Foca. În plus, toate experiențele din zona Jameson – de la tatuaje temporare, barbershop și styling zone, până la colțul de relaxare și jocurile interactive – au fost gândite pentru a reflecta spiritul creativ al brandului și pentru a celebra individualitatea, într-o poveste coerentă, caldă și ușor de recunoscut.
Highlight Agency a semnat abordarea creativă a conceptului activării de brand și a coordonat toate elementele de implementare: de la producție, până la managementul detaliat al experiențelor din teren.
Campania ‘Must be a Jameson’ a fost comunicată într-un mod relevant și creativ, printr-un mix de media relations și influencer marketing atent coordonat de echipa Highlight PR. Astfel, vocea brandului a ajuns nu doar în feedurile participanților, ci și dincolo de zidurile castelului, construind mai mult decât vizibilitate: o poveste despre emoție, apartenență și relevanță, prezentă atât înainte, cât și pe durata festivalului.
În plus, organizarea celor două workshop-uri susținute de sneaker artist-ul Octavian Graure a oferit participanților ocazia să se exprime liber și creativ, în spiritul Jameson. Tricourile și borsetele personalizate au devenit astfel adevărate declarații vizuale de autenticitate personală.
Cu mii de vizitatori, o comunitate activă de creatori implicați și o serie de activări care au îmbinat tradiția irlandeză cu expresia contemporană, prezența Jameson la Electric Castle 2025 a fost încă o dată o celebrare autentică a prieteniei, a curajului de a fi diferit și a bucuriei de a împărtăși momente reale. A fost un reminder că cele mai bune experiențe nu se planifică, se trăiesc. Iar când totul decurge natural: Must be a Jameson.
Credits:
Echipa implicată în acest proiect din partea Jameson:
Adelina Din-Turcanu – Head of Marketing Pernod Ricard România
Stefan Tache – Brand Manager Whisky Pernod Ricard România
George Foca – Jameson Brand Ambassador Romania
Echipa implicată în acest proiect din partea Highlight Agency:
Ionut Curtean - Managing Partner
Ana Ailenei – Client Service Director
Alexandru Petrea - Chief Operating Officer
Emanuel Babucea - Account Director
Doru Candit - Senior Account Manager
Andrada Rădulescu - Account Manager
Cristina Prundaru - Senior Events Producer
Cristian Olteanu - Production Director
Ioana Constantinescu - Production Manager
Andreea Dobranici - Creative Director
Alex Mihailescu - Senior Art Director
Razvan Coste - Senior Art Director
Madalina Rezeanu – Graphic designer
Alida Sindie – Senior Copywriter
Echipa implicată în acest proiect din partea Highlight PR:
Aela Cotabiță - Managing Director
Raluca Oprea - PR Manager
Cristi Dorombach – Media Relations Coordinator
Jameson este cel mai bine vândut whiskey irlandez din lume, produs în distileria din Midleton, County Cork, din orz irlandez malțificat și nemalțificat. Whiskey-urile blended de la Jameson sunt distilate de trei ori, rezultând într-o netezime excepțională. Brandul face parte din Grupul Pernod din 1988 și continuă să-și extindă gama apreciată pentru a oferi noi experiențe de gust. Jameson Irish Whiskey este un whiskey irlandez blended, din cele mai bune ingrediente, triplu distilat, acest proces oferindu-i gustul iconic. Whiskey-ul este învechit în butoaie de stejar pentru minimum 4 ani și poate fi băut după preferințe, împreună cu prieteni.
Despre Highlight PR
Highlight PR este o agenție independentă de comunicare și relații publice care abordează fiecare proiect dintr-o perspectivă integrată, bazată pe autenticitate și relevanță. Credem că poveștile potrivite întăresc legăturile dintre organizații și consumatori și abordăm strategic fiecare proiect de comunicare pornind de la fapte, realități și valori comune, astfel încât să susținem dezvoltarea pe termen lung a brandurilor.
Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea europeană. Ne mândrim cu o echipă de peste 35 profesioniști pasionați de publicitate (Strategie și Creație, Client Service, BTL, Digital, Producție și Logistică) precum și cu parteneriate de lungă durată cu companii din diverse industrii, alături de care creăm experiențe relevante și memorabile atât în mediul corporate, cât și în trade, in-store, digital sau la festivaluri.


























