Grey comunica noua inventie a Heineken: DraughtKeg

Heineken a pregatit impreuna cu Grey Bucuresti o noua campanie de comunicare pentru "Heineken Draught Keg", care urmeaza sa se lanseze in a doua jumatate a lunii septembrie in presa scrisa, outdoor, online si TV.

Potrivit unui comunicat al agentiei, mesajele utilizate in campanie se concentreaza pe caracteristicile unice oferite de produs, crearea de awareness dar si educarea publicului in ceea ce priveste utilizarea si beneficiile, avand in vedere ca este un produs atipic pentru piata romaneasca.

"Ne bucuram pentru lansarea Draught Keg atat din perspectiva unor bautori de Heineken, cat si din postura de autori ai unei campanii pentru un produs atat de special. Acum putem spune, cu mandrie, "nici o casa fara bere la draft"!, declara Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related