MRM Partners si ROM livreaza senzatii tari romanesti pe net

Agentia MRM Partners lanseaza noul site tematic ROM Senzatii Tari pentru Cadbury Romania.

Site-ul www.romsenzatiitari.ro sustine online lansarea noului baton Rom Dublu si este dezvoltat sub conceptul "Senzatii Tari Romanesti". Site-ul functioneaza ca o parodie a realitatilor romanesti cotidiene pe care le translateaza in lumea virtuala intr-o poveste amuzanta pentru cei cu nervii tari sau enervanta pentru cei coplesiti deja de peisajul mioritic.

"Ideea este simpla: utilizatorul e invitat sa intre in site si sa isi ia portia de descarcabile autentice romanesti. Dar pana ajunge sa puna mana pe ele, trece prin tot felul de situatii tipice legate de birocratia, aglomeratia sau lipsa de bun simt care ne invadeaza. Comicul de situatie si cel de limbaj fac deliciul acestei calatorii. Si ca sa putem interactiona cu oamenii care parcurg aventura, am deschis si o parte de comentarii si mesaje care sa permita utilizatorilor sa ne impartaseasca propriile "Senzatii Tari Romanesti"" declara Carmen Sterian, Client Service Director la MRM Partners.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related