Inspire 2009 da tonul tendintelor pentru anul urmator in marketing & advertising

In zilele de 26 si 27 noiembrie 2008 va avea loc cea de-a doua editie a evenimentului Inspire 2009, evenimentul care isi propune sa prezinte principalele tendinte in marketing & advertising care se prefigureaza pentru anul urmator. Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu Pepsi si Lipton si este sponsorizat de Beko, avand loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

In cadrul evenimentului va avea loc o sesiune speciala, in care vor fi prezentate in exclusivitate rezultatele studiului High Ad, realizat de compania Unlock Research. Studiul si-a propus sa afle cum reactioneaza consumatorii la mesajele de tip publicitar si cum asociaza publicul larg brandurile de pe piata si reclame difuzate pe principalele mijloace de comunicare.

Invitat special in cadrul Inspire 2009 este Stefan Kolle (Partner in cadrul buticului de creatie FutureLab), care va provoca, in cadrul prezentarii sale, participantii la eveniment sa gaseasca noi mijloace de comunicare eficiente, in absenta televiziunii. Stefan Kolle va demonstra ca metodele traditionale de comunicare utilizate pana in prezent pur si simplu nu mai sunt eficiente, astfel incat agentiile si specialistii trebuie sa descopere noi canale de relationare si comunicare cu publicul tinta. Este nevoie de creativitate, inovatie si largirea orizonturilor de actiune pentru a putea realiza strategii de comunicare eficiente, interesante, care sa rezoneze pentru consumatorii din piata.

Alaturi de Stefan Kolle, editia din acest an a evenimentului beneficiaza de prezenta unor specialisti recunoscuti pe piata de marketing & advertising, precum Mike Stapelfeld (Digital Director, OMG Romania), Shachar Shaine (President, URBB), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Research), Diana Graepel (Managing Director, Funky Business), Wolfgang Florian (Senior Copywriter, Mercury 360), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania).

"Inspire 2009 este un concept inedit de eveniment, dedicat, mai mult decat industriei de marketing & advertising din piata locala, specialistilor care isi doresc sa fie la curent cu cele mai noi tendinte in comunicare pentru anul urmator. Am reunit oameni uimitori, specialisti de renume, atat locali cat si internationali, i-am convins sa impartaseasca din experienta lor, sa se lase jurizati de colegii lor de breasla, si toate acestea in cadrul a doua zile de eveniment. Conferintele, seminariile si Marketing Arena fac din Inspire 2009 printre ultimele evenimente de marketing ale anului 2009 de la care nu trebuie sa lipsesti", anunta Cristian Manafu, Managing Partner in cadrul companiei Evensys.

Prima sesiune este dedicata noilor canale de comunicare si necesitatii cu care se confrunta specialistii in domeniu de a stabili o relatie cu consumatorii. Este nevoie de implicare din partea agentiilor si comunicatorilor pentru ca strategiile de marketing sa fie eficiente si sa aiba efect asupra comportamentului si preferintelor consumatorilor.

In cadrul fiecarei sesiuni va avea loc o prezentare speciala, o "privire din exterior", unde un specialist din afara domeniului comunicarii, cu performante spectaculoase in aria sa de specializare, va oferi celor prezenti o perspectiva inedita asupra a ceea ce inseamna succes in Romania.

A doua sesiune este dedicata publicitatii si va aborda subiecte de actualitate pentru acest domeniu, oferind solutii creative si eficiente pentru a ajunge la client. Ceea ce face diferenta intre o comunicare aleatorie si o comunicare eficienta a brandului este publicitatea inovativa, iar aceasta sesiune isi propune sa ofere celor participanti exact aceste informatii.

Cea de-a treia sesiune va aborda subiectul brandingului si dezvoltarea unei viziuni strategice pentru o improspatare a imaginii brandurilor de pe piata. Care sunt conceptele creative care stau la baza campaniilor de succes in advertising - acesta este doar unul dintre subiectele abordate in cadrul sesiunii.

La finalul prezentarilor va avea loc Marketing Arena, o sesiune inedita in cadrul careia 10 specialisti in advertising vor concura in fata unui juriu format din practicieni in marketing pentru ideea anului 2009 in marketing. Printre concurentii acestei sesiuni se numara Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), Stefan Stroe (Strategic Planning Director, Grey), Craita Coman (Managing Partner, Bad Brand), Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis Romania), Bogdana Butnar (Managing Director & Head of Strategy, MRM Partners), Elena Ionita (Planning Director, Leo Burnett), Costin Radu (Managing Director, Iqads), Sorin Tranca (Managing Partner, Friends Advertising), Mihai Gongu (Deputy Creative Director, Graffiti BBDO), Stefan Voloaca (Creative Director, Bigger Group).

Mai multe detalii despre program, vorbitori si eveniment sunt disponibile online la www.inspire2009.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related