Social customer service (or social customer care) is customer service via social media. This may include answering customer inquiries, handling complaints, and offering support. Private messaging apps are your best bet for social customer service in 2020, with 70% of people now preferring a “message us” over a “call us” button.



![[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi](https://media.iqads.ro/2025/10/andrei-bartesch-5-cover-410.jpg)









![[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi](https://media.iqads.ro/2025/01/liviu-2-cover-410.jpg)






![[Marketer profile] Elena Constantinescu: Mi-ar plăcea ca oamenii de marketing să se așeze cu mai multă încredere la masa deciziilor. Marketingul este un motor de creștere, nu doar funcție de suport](https://media.iqads.ro/2023/12/elena-c-picture-cover-410.jpg)
![[Case Study] Nivelul 3 al parteneriatului dintre New Moon și Decathlon, o campanie anuală cu rezultate impresionante](https://media.iqads.ro/2023/11/kv-cover-410.jpg)


















