Articole care fac referire la ALEG
Justice Institute: un apel la acțiune către instituțiile statului, pentru combaterea violenței de gen
IKANOS: După investiții de 200.000 Euro și 2 ani de dezvoltare continuă, 2200 de clienți au slăbit sustenabil cu programul Ikanos
[Veterani in publicitate] Simina Leotescu: Așa cum mulți adulți își pierd spiritul de copil și publicitatea adultă și-a pierdut spiritul ăsta de copil dezinhibat, care nu se ia atât de mult în serios
„Captain Amazing” - un ping-pong permanent într-o lume de personaje imaginare, pe 25 februarie la unteatru
[Dans & Energie] Georgia Elza: Este dificil când nu te simți una cu corpul și trebuie să lucrezi cu asta, e ca și cum trebuie să lucrezi cu o persoană în plus
[Viață de ONG-ist] Camelia Proca: Am avea multe de câștigat dacă oamenii ar respira niște aer în afara cutiilor ermetic închise de convingerea că femeile și bărbații vin de pe planete diferite
[Youniverse] Vlad Eftenie: Îmi place să privesc oamenii în timp ce le sunt invizibil, să caut noi moduri de a privi ceea ce știu deja sau tot ceea ce vedem cu toții
[Gen Z] Ada Antofi & Cristian Vintilă, un Gen Z și un milenial, despre asemănările și diferențele dintre ei, Cancel culture și planurile de schimbare a lumii
[Ca vlogu-n bucate] Sebastian Stoica: În pandemie am început să public rețete, la cerințele prietenilor. Voiau să mănânce kebab acasă și nu știau să-l pregătească
[Ca vlogu-n bucate] Gina Bradea: Eu nu dau o simplă rețetă. Ci totul vine la pachet cu povești și cicăleli drăgăstoase de mamă, bunică sau mătușa preferată
[Ca vlogu-n bucate] Elena-Greta Apostol: Mi-aș dori să văd mai multe trenduri din zona de evitare a risipei alimentare și mai multe de încurajare a producătorilor mici, locali
[Ad-urile Moldovei] Nadejda Baitoi: Cea mai mare greșeală pe care o poate face o agenție de marketing și publicitate este să accepte și să facă anume ceea ce își dorește clientul
Astra Film Festival ancorează online în perioada 16-25 octombrie și le propune cinefililor din România o selecție de 41 de filme
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
[Netul salbatic] Sorina Mihail: Presiunea comunităților există, crește și e doar o chestiune de timp până va deveni norma pieței
[Designeri români] Kinga Varga: De cand a inceput pandemia, atelierul a lucrat la productia de masti din bumbac
[Povesti de fotografi] Vlad Eftenie: Vocile apropiatilor imi spuneau ca oricine poate sa faca poze. Doar ca eu nu simteam ca fac poze ca oricine
Ultima poza a Stefaniei este postarea cu cel mai mare numar de like-uri din istoria Instagram in Romania, respectiv peste 277.000, si un reach de circa 1.000.000 de persoane
[Politice 2.0] Bogdan Costin: Între noi, alegătorii, e trendul acela de discuții fără nuanțe, degrabă vărsător de sânge, din social media
[CSR in 2019] Ina Badarau (MedLife): Targetul nostru are o caracteristica foarte importanta – hotararea de a se implica si de a contribui la schimbare
Lansarea gamei „Alcantara Prestige”. Cel mai luxos și rezistent material microfibră din lume îmbracă de astăzi paturile de masaj cu Jad și Turmalină de la CASA JAD
[Convinge România] Liviu David: Printre înscrieri vreau să găsesc insighturi care motivează. În fața adevărului ești fără apărare
[U-Talks] Bharat Avalani (Connecting the Dots): Dacă un brand nu are un scop foarte clar, atunci mesajele lui sociale se vor schimba în funcție de sezon
[Pasionat de bunătățuri] Bucatele aromate își fac propriile trenduri: dorul de copilărie, mirosul de pâine caldă
În luna noiembrie, Oradea devine capitala europeană a HR-ului Conferința Internațională Thomas: 20 de ani de Thomas International în România
[Adland prin vecini] Klara Palmer (McCann Praga): Pare că aproape toate brandurile și-au pierdut curajul de a face publicitatea în care cred și fac doar publicitatea confirmată de teste
[De la second hand] ContraBand: Hainele vintage nu mai sunt desconsiderate ca in trecut. In jurul lor s-a format o subcultura
Excelență în echitație și turism, cu performanță digitală. Studiu de caz Dracula Daneș, Marketing 2017
[Bibliografii personale] Corina Bratu: ”Citesc pentru că-mi place să trăiesc alte vieți, în alte lumi. Cred că te și descoperi citind, nu e doar escapism”
[Bibliografii personale] Karin Budrugeac: ”Devorezi cartea aia și orice te ține departe de ea ți-e dușman, că e somn, job sau iubit. După care, după cum ziceam, au venit protestele”
[Bibliografii personale] Luiza Vasiliu: ”Probabil că e cea mai mare tristețe a vieții de adult cu job: citesc puțin și mă prostesc”
Matei Buță, fotograful fără Facebook: Recomandarea unui client mulțumit face cât 10 reclame plătite în online
[Influenceri printre noi] Ana Morodan: Suntem o piata mica, nu putem visa la bugete mari care sa semene cu cele ale colegilor nostri din lumea occidentala
[Superscriitori] Elena Stancu (Teleleu): Oamenii se schimbă atunci când citesc unul, două, zece articole pe tema violenței domestice
Intre Atena si Boston sau de la Bucuresti la New York, nu esti hipshopper pana n-ai aruncat un ochi pe Hipshops
[Directoarea de creatie] Raluca Feher (CAP): In afara de cativa mitocani-marlaneti cu pantaloni scurti pe care i-am intalnit prin agentii, am ramas cu impresia ca mediul asta nu e atat de permeat de misoginism



![[Ad Music] Gheorghe Radu Alexandru & Răzvan Roșca: Muzica din reclame e musai să fie fredonabilă](https://media.iqads.ro/2020/10/creative-broadcast-1-cover-410.jpg)
![[REC si la podcast] Iscoada, un podcast care coboară cunoașterea academică din turnul de fildeș](https://media.iqads.ro/2020/07/thumbnail-105414570-307357150659176-4480309237268943916-o-cover-410.jpg)

![[Noul context] Georgiana Dragomir: Fiecare brand a gasit o modalitate creativa sa fie solidar](https://media.iqads.ro/2020/04/georgiana-dragomir-cover-410.jpg)
![[Digital trends] Alex Dona: Temerea mea este să nu se meargă doar către eficienţă](https://media.iqads.ro/2019/12/alex-dona-glenffidich-2-1024x684-cover-410.jpg)
![[România pe YouTube] Tu și versiunea ta mai obosită](https://media.iqads.ro/2019/10/pjimage9-cover-410.jpg)



![[O zi din viata] Andreea Burlacu: Niciodata n-ai cum sa stii cand vine un brief. Ce daca e vineri ora 6? Trebuie rezolvat urgent](https://media.iqads.ro/2016/04/ab-cover-410.jpg)
![[O zi din viata] RobertObert: Imi structurez programul pe baza unui plan diabolic elaborat de catre vocile din capul meu](https://media.iqads.ro/2016/04/collagerob-cover-410.jpg)









