Sărbătorești cum vrei in Pepsi Zone

Sărbătorești cum vrei in Pepsi Zone

Să porți pijamale în vizită la rude. De ce nu? Să asculți colinde trap. Să îți faci singur cadou. Să mănânci pizza de sărbători. Oooh, dar par niște lucruri de neînchipuit. Cine ne împiedică, de fapt, să sărbătorim  așa cum simțim?

Sezonul festiv vine în fiecare an cu o presiune artificială. Există un set nescris de reguli, dat din generație în generație, cu ceea ce ai voie și nu ai voie să faci. Poate și de aceea, uneori, ne gândim la Sărbători cu teamă și anxietate. Vrem mereu să fie perfecte, așteptările sunt foarte mari și, în această tensiune continuă, uităm să ne distrăm și să petrecem cu adevărat. 

Pepsi are altă propunere iarna asta. În Pepsi Zone, totul e permis: poți să te bucuri de sărbători așa cum vrei tu, nu așa cum trebuie. 

 

Sărbători pe gustul tău

Unii au împodobit deja bradul și ascultă colinde de la începutul lui noiembrie. Avem prieteni care au toate cadourile cumpărate. Avem și amici care nu ascultă deloc colinde și fug de magazinele în care au apărut deja decorațiunile de sărbători. Oricum ar fi, e perfect ok. E în regulă să petrecem sărbătorile așa cum simțim. Să căutăm rețete de prăjituri din noiembrie, să privim cu încântare luminițele din vitrine, să începem să celebrăm când vrem noi: cu două luni înainte sau pe 24 decembrie.

Sărbătorile nu ar trebui să fie despre ceea ce trebuie, ci despre ceea ce ne place. Cu brazi artificiali sau adevărați, care să umple casa de miros de cetină, cu cozonaci făcuți în casă sau prăjituri comandate online, cu întâlniri extinse în familie sau adunări între prieteni, nu ar trebui să existe tabere de sărbători și nici obiceiuri corecte sau greșite. 

Campania Pepsi din iarna aceasta continuă tradiția brandului de sărbători. Sărbătorile înseamnă bucurie sinceră și distracție, nu festivism impus sau cozonaci perfecți. Înseamnă tradiții personale, celebrate așa cum simțim. 

Ca și în ceilalți ani, Pepsi încurajează oamenii să își petreacă sărbătorile de iarnă pe gustul lor, așa cum vor, fără presiuni inutile și obligații de niciun fel. 

Invitația de a petrece anul cu Pepsi în stilul tău vine la pachet cu o serie de experiențe interactive și inovatoare în perioada sărbătorilor de iarnă. Aducem Pepsi Zone în atenția consumatorilor, comunitatea celor entuziasmați de sărbători, inclusiv cei care vor să celebreze în stilul lor, dincolo de tradiții, și să ofere un twist momentelor festive. 

Anul acesta ne urmăm gustul din nou, iar pentru Pepsi Zone am pregătit o serie de surprize, de la activări în online la distracții în offline, iar pentru reveal și detalii, te invităm pe conturile Pepsi, spune Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager Pepsi. 

"Sărbătorile de iarnă sunt pline de clișee și asta e foarte ok. *All I want for Christmas începe pe fundal. La fel de ok este să le reinterpretezi după cum ai chef. Sau să le ignori complet, cine suntem noi să judecăm? Cam asta înseamnă să fii în Pepsi Zone: să te bucuri de sărbători oricum, câtă vreme e cum vrei tu. Și, eventual, cu un Pepsi in mână.", spune Andrei Nica, Deputy Creative Director, Leo Burnett.

 

Sărbătorile sunt ok în stilul tău

Pepsi Zone e locul în care petreci fix așa cum vrei. Fără convenții, fără alergături, fără așa trebuie. Campania Pepsi din această iarnă a debutat cu un manifesto care îmbrățișează toate felurile diferite în care oamenii aleg să celebreze. 

Anul acesta nu e despre cele mai frumoase și perfecte sărbători. E despre sărbători pe gustul consumatorilor.

Smiley a intrat deja în Pepsi Zone, are pijamale albastre de sărbătoare și planuri interesante. Îi așteaptă alături de ei pe toți cei care vor să petreacă sincer sărbătorile, în stilul personal.

@pepsiromania

Pepsi Zone e atunci când te bucuri de sărbători așa cum vrei tu, nu așa cum trebuie. Hai să vezi dacă Smiley e și el în Pepsi Zone.?

♬ original sound - Pepsi Romania

Nu e prea devreme, deci, să vă urăm Sărbători fericite, să intrați în Pepsi Zone și să petreceți când și cum doriți iarna aceasta, în halat de casă sau în haine de gală, cu pizza, sarmale, colinde sau lista voastră preferată de muzică!

Credits:

Pepsi
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager Pepsi
Diana Băcală - Brand Manager Pepsi
Maria Dorofte – Junior Brand Manager Pepsi
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Maria Popovici - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica – Deputy Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Lucian Enculescu – Digital Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Mărgărit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related