Miss Wellington si Mario Fresh reinterpreteaza traditionalele sarmalute si petrec #SarbatorileAltfel cu Pepsi

Miss Wellington si Mario Fresh reinterpreteaza traditionalele sarmalute si petrec #SarbatorileAltfel cu Pepsi

Orice ar putea lipsi de la masa de Sărbători, dar nu tradiționalele sărmăluțe, se știe. Acestea sunt simbolul festiv al bucătăriei românești. Și... dacă ar îndrăzni cineva să spună că s-a săturat de sărmăluțe? Și că ar gusta o rețetă nouă? Păi ar fi ok, ne asigură Pepsi. Da, da. Nimic nu este obligatoriu de sărbători. Important e să fie cu voie bună și bucurie sinceră. Acesta e motto-ul campaniei #SărbătorileAltfel. 

Generațiile noi au nevoie de tradiții noi. Și de rețete reinterpretate de sărmăluțe. O misiune dificilă, o provocare de seamă, la care au răspuns curajoși Miss Wellington și Mario Fresh. La invitația Pepsi, cei doi și-au unit forțele în bucătărie pentru a găsi rețeta #altfel de sărmăluțe. 

 

Sărmăluțe fresh pentru o Generație Fresh

Sărbătorile nu trebuie să fie perfecte și nici plictisitoare. Pentru a ne bucura de ele cu adevărat, Pepsi ne îndeamnă să dăm la o parte îndatoririle presante, obligațiile de orice fel și să ne facem propriile tradiții. #SărbătorileAltfel înseamnă libertate, distracție și rețete noi. Pentru a da inspirație celor care vor să reinterpreteze lucrurile în bucătărie, Miss Wellington și Mario Fresh fac o demonstrație cu sărmăluțe #altfel.

”E o bucurie să lucrăm pe un brand care nu doar că ne dă libertatea, dar ne și inspiră să abordăm lucrurile altfel. Cu fiecare nou brief de Crăciun de la Pepsi, știm că avem o nouă ocazie de a explora insight-uri reale, actuale despre consumatori și modul în care ei se raportează la sărbătorile de iarnă, un pic #altfel față de cutumele și tradițiile standard pe care alte branduri aleg să le portretizeze" a declarat Oana Năstase, Senior Digital Planner, Leo Burnett.

Cei doi se întâlnesc în al doilea episod din seria digitală #SărbătorileAltfel lansată de Pepsi și ne arată cum rețetele tradiționale pot primi gusturi, arome și forme noi. 

Miss Wellington a venit cu experiența ei culinară, Mario Fresh a adus inspirație și întrebări de genul: Dar dacă am face altfel? Împreună chiar au făcut #altfel de sărmăluțe, trecute prin multe variante de sărmă-burgeri și burgo-sarmale. A ieșit ceva amuzant și delicios, un impuls pentru a încerca toată lumea acasă rețete fresh de sărbători.

”M-am bucurat tare mult de propunerea celor de la Pepsi și că am avut ocazia să iau parte la această experiență. Pentru mine, Sărbătorile înseamnă foarte mult și m-am simțit foarte bine pe platoul de filmare alături de Miss W și echipa Pepsi. A fost o experiență diferită reinterpretarea sărmăluțelor #altfel și sunt sigur că și publicul se va bucura de acest concept #altfel la fel ca și mine”, spune Mario Fresh.

”M-am simțit ca actrița din rolul principal al unui film de Hollywood, doar că a venit totul natural, nu doar în modul actoricesc. Senzațională experiența alături de Pepsi și Mario, ne-am completat de excepție pe platoul de filmare și am pus cap la cap ideile pentru reinterpretarea sărmăluțelor tradiționale. Conceptul sărmăluțelor #altfel pentru sărbatorile anului 2023 este unul foarte fresh, la fel de fresh ca Mario Fresh, pentru publicul generației fresh”, spune Miss Wellington.

Mai importantă decât rezultatul sărmăluțelor sub formă de burgeri cu mămăligă a fost experiența. Cei doi s-au distrat, au testat, au experimentat liber în bucătărie. Ceea ce putem face cu toții de Sărbători: să gătim sarmalele în stilul nostru, dar, mai ales, să ne simțim bine și să transformăm pregătirile festive în momente de bucurie. 

Iar dacă pe fundal se aud colinde noi, cu atât mai bine. În primul episod, Smiley și Corina Chiriac au pregătit un colind special. #SărbătorileAltfel se petrec cu muzică, distracție și libertatea de a reinterpreta tradițiile așa cum simte fiecare. 

 

Credits

Pepsi România
Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager
Gabriela Udrea – Junior Brand Manager
Ramona Bilic – CSD Lead Romania
Mihaela Hristea - Senior Marketing Manager Beverages

Leo Burnett:
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Growth & Innovation Director
Adriana Pascan - Creative Director
Alina Iamandi - Senior Account Manager
Alexandra Slotea - Account Manager
Anastasia Tudor - Account Executive
Bianca Moței - Social Media Manager
Bianca Muscalu - Copywriter
Mara Sabau - Art Director
Andrei Nica - Deputy Creative Director
Oana Nastase - Senior Digital Planner
Silvana Frînculescu - Art Director
Paul Crăciunescu - Copywriter
Theodor Slavic - Copywriter
Ciprian Ciulei - Art Director
Ana Sandu - Art Director

Established.Now
Bianca Naumovici - Executive Producer 
Andrei Mîndru - Regizor
Alexandru Dorobanțu - DOP 

Casa de producție: Stay Sharp
Iliana Dumitrache - Executive Producer
Cosmin Dogaru - Producător
Alexandra Lele - Producator
Roxana Cozma - Producator

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Cristina Mares - TCP Account Lead
Irene Derasadurian - Account Lead
Lucian Enculeacu - Head of Digital
Anca Boia - Digital Account Lead
Nicoleta Avram - Media Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Ruxandra Carstea - Influencer Marketing Specialist
Luiza Florescu - Influencer Marketing Specialist 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related