Pepsi Max, primul brand din România lansat pe Be.Real

Pepsi Max, primul brand din România lansat pe Be.Real

În epoca fotografiilor minuțios regizate și în lumea filtrelor care ne dă tuturor șansa de a fi perfecți, pe tărâmul Social Media, unde viețile prefabricate se luptă în cele mai desăvârșite aparențe, autenticitatea nu e o monedă valoroasă de schimb. Sub straturile de imagini frumoase, așezate peste alte straturi de ”așa dă bine”, avem nevoie, totuși, de ceva real. Așa că Pepsi Max spune: Be.Real. Un îndemn binevenit și necesar. 

În debutul campaniei Pepsi Max, brandul și-a făcut intrarea pe aplicația Be.Real, numărul 1 în topul descărcărilor la categoria Rețele Sociale. Este primul brand din România care își face apariția pe rețeaua autenticității absolute, o platformă care spune NU filtrelor și manifestărilor cosmetizate. 

 

Curajul de a fi autentic

Be yourself. Everyone else is taken. Dar pentru Oscar Wilde era simplu: acum 150 de ani nu exista Social Media și colecția de vieți perfecte la care să fie martor în fiecare secundă. E nevoie de curaj să fii tu însuți, când majoritatea celor din jur par specialiști în jocul cu viața. E adevărat, autenticitatea este un cuvânt foarte des folosit, dar asumarea ei, în viețile noastre online, cere îndrăzneală. 

Be.Real vine cu o astfel de ultimă provocare: fii tu însuți. Pepsi Max are inovația și îndrăzneala în ADN. Așa că a întâmpinat provocarea autenticității cu o campanie specială, fiind primul brand din România prezent pe platformă. 

„Pentru Pepsi — și în special pentru Pepsi Max, autenticitatea este una dintre valorile de brand. Pentru agenda de inovație din PepsiCo România, aplicația BeReal nu este doar un potențial canal de comunicare, dar reprezintă îndeosebi o tendință importantă: dorința utilizatorilor de a fi autentici și de a se conecta cu prietenii lor de la distanță. Așadar, pariul nostru nu e neapărat pe aplicația BeReal, ci pe ceea ce reprezintă ea pentru utilizatori acum și mai ales pentru viitor”, spune Laurențiu Ion, Head of Digital & Media, PepsiCo România.

Lansarea pe Be.Real este un moment în care Pepsi continuă să inoveze în Social Media, printr-un demers definitoriu. Brandul e aproape de consumatorii săi, prezent în viețile lor online, gata de experiențe autentice, în ritmul în care se schimbă și se adaptează platformele sociale. 

Pepsi Max a intrat pe Be.Real pentru că ideea din spatele aplicației se potrivește cel mai bine cu spiritul și personalitatea brandului. În Be.Real e vorba despre prieteni, despre timpul petrecut alături de ei, despre asumarea autenticității. Dar și despre împărtășirea a ceva real, despre cine suntem cu adevărat, despre joacă și distracție. 

“După o vară întreagă în care a ținut sus steagul autenticității, Pepsi nu putea lipsi tocmai de pe BeReal. Deși e un canal nou, gena pionieratului din ADN-ul Pepsi a intrat în chat și a zis “de ce nu?”. Iar noi i-am făcut pe plac și am făcut din Pepsi primul brand din România care și-a făcut cont de BeReal. Add us, maybe?” – Andrei Nica, Deputy Creative Director, Leo Burnett.

Aplicația are o filosofie simplă: trebuie să publici o poză în momentul în care primești o notificare, nu poți folosi filtre, texte sau alte layere de cosmetizare. Nu ai timp să schimbi decorul, să te îmbraci în hainele care dau bine pe internet, să pari că ești altcineva. Be.Real e despre a trăi momentul și a împărtăși experiența, fix așa cum este ea. 

Influencerii Pepsi Max intră și ei în jocul autenticității și vor face takeover pe BeReal Pepsi Ro. Valentin PopescuKilla FonicBrujaChaddyEmaaHolly Molly si Johnny Romano demonstrează că se poate să fii real pe internet și că nu e nevoie de cosmetizări inutile pentru a fi plăcut sau a te distra. Cei care vor da add paginii, vor avea ocazia să vadă cele mai populare personalități online #farafiltre și #farainhibitii pe BeReal.

Așa că fii tu însuți. E cel mai greu, dar satisfacțiile sunt pe măsură. Doar așa momentele împărtășite cu ceilalți sunt reale, unice. 

Echipa:

Pepsi
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager Pepsi
Diana Băcală - Brand Manager Pepsi
Maria Dorofte – Junior Brand Manager Pepsi
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Maria Popovici - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica - Group Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Lucian Enculescu – Digital Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Mărgărit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related