Primul brad digital din România împodobit cu TikTok-uri în #PepsiZone

Primul brad digital din România împodobit cu TikTok-uri în #PepsiZone

Că este natural sau artificial, închipuit doar din cărți sau lumini pe perete, minimalist sau foarte încărcat, cu decorațiuni făcute în casă sau cumpărate din magazine de design, împodobit pe 1 sau 24 decembrie, bradul rămâne simbolul comun al Sărbătorilor de iarnă, oricum am alege să le petrecem. Ne punem amprenta în împodobirea lui, devine o parte din stilul casei noastre. Dar dacă am participa cu toții la decorarea unui brad cu totul și cu totul special, care să vorbească despre comunitate, conexiune și energie bună?

În buna tradiție a Sărbătorilor de iarnă, Pepsi are o provocare unică anul acesta: primul brad digital din România, împodobit cu TikTokuri și InstaStories realizate de consumatori, care să reflecte voia bună și distracția și să întâmpine Crăciunul cu o creație colectivă neobișnuită. Cei care participă la decorarea bradului din #PepsiZone sunt răsplătiți cu surprize în stilul Pepsi și o colecție super cool de pijamale. 

 

Ceva albastru de Sărbători

În fiecare an, Pepsi vine cu o campanie specială de Sărbători care încurajează oamenii să se bucure de Crăciun în felul lor, fără presiuni și obligații inutile. Anul acesta, #PepsiZone este locul în care consumatorii, alături de influenceri, ambasadorii brandului, petrec Sărbătorile în mod autentic, cu bucurie sinceră, dând la o parte lista cu to do-uri și convenții festive. 

În cadrul campaniei, Pepsi a lansat o provocare pe TikTok și pe IG stories care invită oamenii să participe la împodobirea primului brad digital din România. Challenge-ul din #PepsiZone are un mecanism foarte simplu: consumatorii integrează ceva albastru într-un video, îl postează pe TikTok cu #PepsiZone și pot câștiga una din cele 10 pijamele pe săptămână.

”Pepsi Zone este o experiență interactivă pentru toți cei care vor să își urmeze gustul și să se bucure de momentele festive din această perioadă altfel decât în modul tradițional. Așa cum ne-am obișnuit consumatorii, în fiecare campanie, Pepsi aduce un element de surpriză și inovator, iar în această iarnă lansăm primul brand digital împodobit cu conținut din partea utilizatorilor de TikTok și Instagram. O acțiune inedită prin care oferim consumatorilor noștri și o alternativă pentru outfitul de Anul Nou: not your usual pijama ideală pentru a sărbători în stilul lor”, spune Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager Pepsi

@pepsiromania Am lansat concursul! ? Care? ? Cu pijamale și-un brad! ? Ce trebuie să faci? ➡️ Folosește ceva albastru într-un video. ➡️ Postează-l cu #PepsiZone ♬ Santa’s Cadillac - Pepsi Zone

Cei care vor să participe la decorarea bradului Pepsi pe IG stories, postează video-ul cu ceva albastru pe IG cu tag PepsiRomânia și pot câștiga, de asemenea, una din cele 10 pijamele pe săptămână.

Influencerii Pepsi au dat deja startul la acțiunea generală de împodobire. Smiley, Miss Wellington, Valentin Luca, Liviu TeodorescuAndrei NiculaeNuță KikiAlex Trif și Ana Petcu s-au implicat în campanie, avânt festiv, inspirând comunitățile online să răspundă provocării din #PepsiZone

"Pepsi Zone este o experiență interactivă pentru toți cei care vor să își urmeze gustul și să se bucure de momentele festive din această perioadă altfel decât în modul tradițional. Așa cum ne-am obișnuit consumatorii, în fiecare campanie, Pepsi aduce un element de surpriză și inovator, iar în această iarnă lansăm primul brand digital împodobit cu conținut din partea utilizatorilor de TikTok și Instagram. O acțiune inedită prin care oferim consumatorilor noștri și o alternativă pentru outfitul de Anul Nou: not your usual pijama ideală pentru a sărbători în stilul lor".
Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager Pepsi

 

"Pepsi Zone e și despre a te bucura de sărbători în felul tău. Pentru că nu există un mod corect de a petrece Crăciunul sau Anul Nou. Există doar momente unice în viețile noastre, iar ele ar trebui celebrate după bunul plac, nu așa cum trebuie. De la mâncat preparate non-tradiționale, la împodobit bradul cu cele mai neconvenționale globuri, elementul surpriză al campaniei înglobează :) toate aceste comportamente: primul brad digital Pepsi împodobit cu conținut din Social Media. Această acțiune vine la pachet și cu un premiu pe măsură: remember pijamaua pe care o primești în fiecare an de la vreo rudă? Ei bine, acum este reinterpretată să fie purtată oricum, mai puțin așa cum trebuie".
Bianca Muscalu – Copywriter, Leo Burnnet

Video-urile postate pe TikTok sau IG Stories ajung în bradul digital, care se află momentan în mall-ul Afi Cotroceni din București până pe 24 dec, iar în perioada 26 dec – 31 dec va ajunge în magazinul Kaufland de pe Barbu Văcărescu.

Pune-ți și tu amprenta în decorarea bradului Pepsi și creează un globuleț video în stilul tău: găsește acel lucru special albastru de Sărbători, filmează și postează alături de influencerii și comunitatea Pepsi, pentru a împodobi împreună cel mai cool brad din acest an.

 

Credits:

Pepsi Romania
Iuliana Dragomir - CSD Senior Lead Romania
Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager Pepsi
Diana Băcală - Brand Manager Pepsi
Maria Dorofte – Junior Brand Manager Pepsi
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Maria Popovici - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica – Deputy Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Lucian Enculescu – Digital Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Mărgărit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related