Articole care fac referire la Digital Project Manager
Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră
The Social Nest semnează campania de comunicare pentru lansarea celui mai nou produs Apa Bucovina – Bucovina BEBE
Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm
Cheil | Centrade și Samsung România lansează “Share Your Power in Minecraft”, primul bootcamp de egalitate în gaming
[Case Study] Questo X Tymbark România. Cum creezi o experiență de descoperire urbană printr-un joc digital interactiv?
CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative
[Case Study] Httpool - Tymbark România. Cum promovezi audio o băutură răcoritoare necarbogazoasă fără s-o descrii?
Gustă din trăirile românești – noua campanie Lidl România și Mullen pentru gama de produse Cămara Noastră
[Obsesii part-time] Ana Doncila: La inceput am facut atat de multe experimente, încat toți prietenii mei erau sătui de Cheesecake
Lipton Ice Tea și Nicole Cherry te invită la un uplift al distracției prin campania "Simte vibe-ul verii cu Lipton Ice Tea"
Arctic aduce în prim plan gama de încorporabile ce îmbină tehnologia cu designul contemporan, prin campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”
Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin
Prăjeli în Bucătărie. Un nou show marca Lidl, care schimbă rețeta cooking show-urilor de pe internetul românesc
Șezătoare și cântec - noul serial Lidl și Mullen România spune povestea producătorilor gamei de produse românești Cămara noastră, pe ritmuri de balade și cu efecte vizuale 3D
Cheil | Centrade și Asociația ANAIS lansează Teatrul Cadourilor dăruite din Vină – o serie de piese de teatru experimental împotriva violenței domestice
Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”
Meseria e brățară de aur sau cum The Social Incubator cu Pattern // Mind Treat Studios vin în sprijinul tinerilor din România
Asociația ANAIS trage un semnal de alarmă privind creșterea numărului cazurilor de violență domestică în cea mai recentă campanie semnată Cheil Centrade
[Case Study] Pattern redefinește autenticitatea la job în noua campanie de Employer Branding pentru BAT Global Business Services
Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania






































