Articole care fac referire la Dragos Ometita
„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA
Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar
De la chefi la Bucătari Necelebri: Agricola x WOPA aduc în lumina reflectoarelor vedetele casei în bucătărie
E aici și e FREEEEEEEEEȘ! WOPA lansează prima campanie de comunicare SPARTAN într-un mod freș. TOP FREȘ!
ADAMA pune în valoare tehnologiile inovatoare, dar și agricultura tradițională în noua sa campanie de comunicare
Care-i filmul tău? WOPA semnează campania de lansare a SAMEDAY App, aplicația care scapă destinatarii de filme și le oferă control asupra procesului de livrare
Andreea Leu: Facem prea multe poze doar pentru că putem apăsa pe declanșatori de 10 ori pe minut. Care e rostul lor dacă n-avem timp să le sortăm și să ne mai uităm la ele?
Pași înainte spre modernizarea sistemului superior de învățământ: FJSC finalizează alaturi de WOPA și Fortuners primul proiect de rebranding instituțional modern și își relansează imaginea
[Refresh creativ] Dragoș Ometiță: Problema industriei este ca ne petrecem prea mult timp si punem prea multa energie in a gasi new buzzwords si prea putin timp in a rezolva pe bune probleme
#ACASA: AVON și Wopa au mutat campaniile de recrutare în online pe repede înainte cu rezultate maxime
[Obsesii part-time] Dragoș Ometita: Work-ul personal hrănește work-ul profesional și ambele mă hrănesc pe mine
WOPA și Lidl au reinventat fotbalul (și voleiul)! Cum a arătat prima ediție a SuperCupei Lidl offline-online?
WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”
[Single de România] Cătălin Rulea: Cred că muzica poate fi mai mult decât muzică, asta e şansa ei către artă
[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag
Lumini, culori, sunet si tehnologie [de ultima generatie] dau valente neasteptate unui eveniment aniversar
Calin Ionescu si Dragos Ometita (Centrade) ne spun cum arata dragostea dintre un art si un copy dupa doi ani si jumatate
Calin Ionescu (R.A.C.L.A.): Da, in publicitate exista precedente de executie cu double POV interactiv. Dar nu in muzica romaneasca si cu atat mai putin in hip-hop
























![[Cu burta pe carte] Ce a invatat Dragos Ometita (Centrade Cheil) de la hipopotamul roz](https://media.iqads.ro/2016/10/image-cover-410.jpg)


![[Promotions Now 2015] Concursurile online si grupurile de individualisti](https://media.iqads.ro/2015/03/y6a7364-cover-410.jpg)












