Articole care fac referire la Google Search
[AIdea] Robert Dumitru: AI-ul este următorul pas logic în evoluția comunicării, la fel cum au fost tiparul, internetul sau social media
Căutarea asistată de AI: cum schimbă ChatGPT și agenții inteligenți regulile jocului pentru branduri”
[AIdea] Ana Deacu: Dacă AI-ul ar fi un coleg, l-aș descrie ca fiind unul neobosit, mereu dispus să ofere ajutor în sarcinile repetitive, însă a cărui muncă ar trebui verificată constant de un superior
Hauze și RedSem Communication - o colaborare de succes în SEO, confirmată prin rezultate remarcabile
Google Search Excellence Awards 2024 premiază cele mai bune strategii de performance marketing din spatele celor mai eficiente campanii ale anului
Piața locală de media este estimată la 778 de milioane de euro în 2024, conform analizei Media Fact Book by Initiative România
Utilizarea inteligenței artificiale în SEO: Gestionează traficul mai inteligent fără a risca penalizări
[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo
Media Fact Book 2024, Initiative: Piața locală de media va ajunge la valoarea record de 762 de milioane de euro până la finalul acestui an
[Marcom 2024] Cristian Ignat: În 2024 mi-am propus să mă obișnuiesc cu incertitudinea, să îi găsesc beneficiile și să mă concentrez pe ele
Compania românească Limitless Agency a fost premiată de gigantul Google pentru performanță în online
[Marketer profile] Ramona Sărărescu: Suntem deja în era creației personalizate. Digitalul a ocupat primul loc în comunicarea multor branduri, având investiții importante în ultimii 3 ani
[Case Study] Generare de lead-uri și notorietate câștigate printr-o campanie creativă de performance media
Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%
[Start in industrie] Ioana Cozma: Pentru mine, creativitatea e atunci când te simți bine. Nu este un task, nu este o urgență, nu este un stres
Promovarea prin performance media a evenimentului de lansare Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii
Ioana Mănescu, MTH Digital: Ce ar trebui să facem pentru rezultate bune ale campaniilor de comunicare în perioada sărbătorilor Pascale
Sorin Trifu, Managing Partner @ Hold Marketing: Companiile se străduiesc să înțeleagă ce se întâmplă în viața clienților lor și sunt dispuse să își adapteze produsele sau serviciile pentru a face față provocărilor actuale
Despre impactul datelor în deciziile de business, cu liderul uneia dintre cele mai mari echipe de Data & Analytics din RO, Marian Becheanu
IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții
[PR de criză] Cătălina Rousseau: Încercarea majoră prin care trec astăzi toate afacerile, mari, mijlocii sau mici este criza de forță de muncă specializată și de specialiști, provocând consecințe în lanț în economii
Arctic lansează o nouă campanie axată pe sustenabilitate - „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”
[A fost odată în digital] Felicia Stoica: Când faci digital azi, ai toate ușile deschise, ai în față o lume
Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine
Soluții digitale în era pandemiei: Formula4 dă startul unei noi serii de cursuri de strategie în online marketing






















![[Mavericks Benchmark] Un benchmark de performance media](https://media.iqads.ro/2021/08/mavericks-benchmark-blog-bannerx1-cover-410.jpg)











