Eduard Tomeci: Social Media a dat naștere unui tip de conținut mai curajos, mai imperfect, dar infinit mai uman

Eduard Tomeci: Social Media a dat naștere unui tip de conținut mai curajos, mai imperfect, dar infinit mai uman

Eduard Tomeci, Head of Digital Propaganda, a intrat în industrie cu entuziasm, dar fără o hartă clară. A văzut și a făcut, a întrebat, a testat, a învățat din mers, de la colegi, din feedback, din eșecuri. Și chiar dacă a fost o perioadă grea, a constituit o fundație solidă pentru parcursul lui. 

Eduard a terminat ASE, cu specializare în zona financiară, a lucrat primii doi trei ani în bănci și apoi a schimbat banda spre digital și publicitate. 

"Îmi plac cifrele, poate și din background-ul meu, și cred sincer că într-o industrie în care mulți se pierd doar în idei de virale, ce face diferența e să știi să le validezi. O campanie bună, pentru mine, e una care mișcă lucrurile în realitate, nu doar în online", spune Eduard. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related