Articole care fac referire la L2
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii L2
Regina Maria, L2.Agency și SQUAD.Influencers au creat un dans pe TikTok pentru prevenția cancerului de sân
[Creative Power] Mih Lovin: Energia o generez singur din interior ca urmare a ceea ce descopăr și din ea se duce spre proiecte, idei, oameni
[A fost odată în digital] Mih Lovin: Am schimbat complet narativa cu oameni noi, nativi în digiral, fără niciun background anterior în advertising, de niciun fel
The Four. ADN-ul ascuns al Amazon, Apple, Facebook și Google - Scott Galloway | Editura Publica, 2018
Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year
Lipton Ice Tea și Nicole Cherry te invită la un uplift al distracției prin campania "Simte vibe-ul verii cu Lipton Ice Tea"
Congresul Național al Studenților la Comunicare vă invită la alt_reality, un eveniment despre comunicare, AR și VR
IAA Young Professionals lansează „Micul eBook al Marelui MarCom” - serie de interviuri cu specialiști din MarCom
[Cu toţii pe Tik Tok] Geia Manole & Codin Oraseanu: TikTok urca melodiile artistilor in topuri, lanseaza filme si seriale, chiar si produse de larg consum
Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale
Sports Business Academy devine trademark si lansează primul sistem de recunoaștere a competențelor profesionale
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
[A New Now] Mih Lovin: Situatia asta noua e ca mersul pe gheata. Unii avem abilitatea sa nu cadem, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol
TikTok a ajuns rapid printre cele mai descarcate aplicatii din iOS si Android, cu peste 2 mld instalari la nivel global si peste 3 milioane in Romania
Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi
#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România



















![[De la IQads] Codin Orășeanu: Suntem cei care lucrăm în domeniu, creatori și vânzători de iluzii](https://media.iqads.ro/2020/10/codin-2-cover-410.jpg)























