Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest

Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest
  • Bergenbier lansează cea de-a doua etapă a campaniei „Te răcorești și reîmpădurești”, o inițiativă de promovare a protecției mediului ce continuă eforturile brandului de implicare în comunitate
  • Până în luna mai a anului viitor, vor fi plantați alți 50.000 de brazi, care vor ridica la 100.000 numărul puieților de arbori răsădiți în cursul celor două campanii Bergenbier
  • Spotul campaniei și ideea creativă poartă semnătura Friends \ TBWA \ Bucharest, agenție care este în al treilea an de parteneriat cu producătorul de bere

Friends \ TBWA \ Bucharest cheamă consumatorii Bergenbier să se asocieze din nou cu o faptă bună: începând de luna aceasta, ei pot participa alături de berea lor preferată la o nouă campanie de împădurire, care va însemna la final plantarea a 50.000 de brazi, o inițiativă de protecție a mediului care urmează să redea naturii răcoarea care a inspirat povestea berii.

Noul spot TV Bergenbier continuă ruta strategică a campaniei începută în urmă cu un an, care s-a dovedit eficientă și benefică pentru pădurile României. Spotul este difuzat din 17 noiembrie și îi are ca protagoniști pe foștii internaționali Gabi Balint și Bogdan Stelea și pe liderul trupei Bere Gratis, Miță Georgescu. După lansarea propriu-zisă, un alt moment important al campaniei va fi luna februarie 2019, când vor fi comunicate arealele în care vor fi organizate plantările. Campaniile de reîmpădurire vor începe efectiv în luna martie a anului viitor și se vor încheia în mai.

 

Faţă de acum 100 de ani, suprafaţa pădurilor din România a scăzut considerabil: potrivit Anuarului Statistic din 1922, primul document de acest tip după Marea Unire, acestea atingeau 7,3 milioane de hectare. Conform datelor furnizate de cel mai recent inventar forestier, suprafața acoperită de pădure este astăzi de 6,73 milioane de hectare.

Împreună cu Friends \ TBWA \ Bucharest , agenție alături de care a intrat în al treilea an de parteneriat, producătorul de bere a reușit să introducă direcția de responsabilitate socială în ADN-ul brandului.

 

“«Te răcorești și reîmpădurești» este deja cea mai mare acțiune de reîmpădurire realizată de o marcă de bere, o inițiativă în premieră pentru România. Credem că un brand are puterea de a rezolva probleme sociale, iar cea a păstrării pădurilor este o cauză în care vrem să ne implicăm cu toate resursele. Am pus deja pe agenda publică un subiect fierbinte al momentului: nevoia de a crește suprafața României acoperită de păduri. Campaniile care fac bine societății și mediului înconjurător merită continuate ori de câte ori este posibil, așa că anul acesta vom duce inițiativa la nivelul următor, dublând numărul de brazi plantați”, a declarat Mihaela Hristea (Marketing Director Bergenbier SA.)

 

„Aceasta campanie de CSR este soluția strategică pe care am găsit-o ca să explicăm consumatorului legatura dintre bere, un lichid «răcoritor», și inițiativa de plantare a brazilor la munte, muntele reprezentând o sursă de inspirație pentru brand. Totodată am reușit să atragem atenția și să întărim atributele de răcorire, dar și cele de responsabilitate ale unui brand de bere, într-un sezon tipic pentru o comunicare-clișeu în industrie: iarna este anotimpul în care, cele mai multe branduri din categorie, au, mai degrabă, o comunicare cu mare implicare emoțională”, a declarat Alecsandra Apostolescu (Strategic Planner Friends \ TBWA \ Bucharest).

 

50.000 de brăduți „petrec” deja Crăciunul în pădure.

În noiembrie 2017, Bergenbier România, unul dintre cei mai mari producători de bere din țara noastră, a lansat campania „Te răcorești și reîmpădurești”, urmărind transformarea unei promisiuni de brand într-un beneficiu național - reîmprospătarea României prin reîmpădurirea acesteia cu 50.000 de brazi. Pentru a atinge acest obiectiv, Bergenbier a colaborat cu inițiativa națională de împădurire "Plantăm fapte bune", reprezentată legal prin Asociaţia EcoAssist, și a dezvoltat o strategie de comunicare 360 de grade, pentru a transpune în fapte misiunea asumată.

Bergenbier și-a respectat promisiunea făcută la finalul anului trecut și a plantat 50.000 de brazi în trei zone dezafectate de munte din vestul țării: Sohodol (județul Alba), Bucium și Râu de Mori (județul Hunedoara). Plantarea a avut loc în perioada aprilie-mai a acestui an, iar rezultatul este monitorizat cu atenție.

Acum, prin Campania de 2018 - 2019, Bergenbier va dubla numărul de brazi care petrec următoarele Crăciunuri în pădure.

 „Răcorim România cu brazi”, campania de anul acesta, are ca obiectiv sensibilizarea consumatorilor, care vor contribui prin consumul responsabil de bere la creșterea ariilor acoperite cu păduri de conifere din țara noastră. Campania devine, astfel, acel pilon important de brand de care categoria avea nevoie și pe care consumatorul îl aștepta în sezonul de iarnă.

 

 

Echipa implicată în campanie:

Bergenbier:

Mihaela Hristea - Marketing Director
Ramona Radu - Senior Brand Manager Bergenbier și Noroc
Mihaela Mocanu - Brand Manager
Ioana Albu - Digital and Communication Manager

 

FRIENDS \ TBWA:

Bogdan Seceleanu - DTP Designer
Alecsandra Apostolescu - Strategic Planner
Alina Buzatu - former Head of Strategy
Eugen Suman - Executive Creative Director
Andreea Popa - Group Creative Director
Teodor Chiripuci - Copywriter 
Theodor Nistor - Art Director
Vladimir Popici - Art Director 
Ioana Teodorescu - Client Service Director
Petronela Cosa - Account Director 
Oana Mehedinteanu - Sr. Account Executive  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related