Articole care fac referire la Novartis
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Novartis
De la bazin la fileu – Cum transformă The Public Advisors performanța sportivă în reputație de brand
Constanța Logo Challenge | Dragoș Speriatu: Cea mai mare provocare a fost să concentrez într-un singur simbol vizual esența unui oraș întreg
[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor
Digitalizarea medicinei și orașul viitorului, două teme importante dezbătute la summit-urile Virtualized din 23 și 24 noiembrie 2022
Expoziție foto cu portrete ale unor femei care au trecut prin cancer și au învățat să își recâștige feminitatea
Începe o nouă serie de expo-conferințe online Virtualized. Ecosisteme de sănătate și tehnologie durabilă, în dezbateri, la summit-urile Virtualized din noiembrie 2022
Compania Holcim lansează „ECONCEPT - Materiale pentru viață” în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq
Enel Green Power și Novartis semnează un acord pentru energie 100% regenerabilă, pe o durată de 10 ani
In premiera mondiala, impreuna cu 31 de tari europene partenere, Fundatia Renasterea organizeaza maratonul digital Race for the Cure Romania 2020
[FIBRA#2 Jury] Aitor Borras (apple tree communications): We can talk about the numerical results of a campaign, about the ROI or whatever you want. But I need more
[Juratii FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): Putem vorbi despre rezultatele numerice ale campaniei, despre ROI sau despre ce vreti, dar am nevoie de mai mult
Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
[FIBRA Jury] Olivia Walsh (apple tree communications): I'm always saying “forget the box”, it's not about “thinking outside the box”. There never was a box to begin with
[Juratii FIBRA] Olivia Walsh (apple tree communications): Eu spun mereu "Nu va ganditi la cutie", nu conteaza sa "gandesti in afara cutiei". Nu exista si nu a existat niciodata o cutie
Ruxandra Vasilescu, despre viitoarea agentie specializata pe comunicare medicala McCann Health Romania
Saatchi & Saatchi: Procesul de integrare din 2013 a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei
IMAGE PR: Am investit timp si resurse in instrumente de masurare si control al productivitatii si rezultatelor obtinute
Rogalski Damaschin Public Relations: Cea mai importanta decizie a anului 2013 a fost repozitionarea propriului nostru brand si asumarea unui anumit mod de a face PR
Publicis Groupe anunta preluarea capitalului majoritar in agentiile Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo
Analiza MediaIQ: vizibilitatea celor mai mari companii farmaceutice a scazut cu 23% in online in S1 2013 fata de S1 2012
Ruxandra Scortea (Action Global Communications) despre bugete: "Companiile sunt precaute, dar continua sa investeasca in mentinerea reputatiei lor"


























