Articole care fac referire la Split
tbi bank lansează Split for Business: O soluție complet digitală de plată în rate pentru companiile din România și un instrument de finanțare alternativă
Oana Bakovic: Totul incepe cum alegi sa iti dedici timpul si creativitatea. Nu ai cum sa fii perfect, dar este esential sa iti alegi o cauza in care sa crezi
[fresh x design] Ioana Teleanu (designer UiPath): Vocea civica a oamenilor va deveni un stakeholder in procesul de design
[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8
Speakeri excepționali pe scena GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrală și de Est
A 11-a editie anuala a GPeC – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania – a luat startul!
[Cannes Lions #62] Dani Macarie: Doi dintre cei mai buni oameni de marketing pe care ii cunosc merg in fiecare an la Cannes si asta se vede
[Cu viralul la control] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): Viralele spun ceva misto despre cei care le dau forward
Expertii internationali in e-commerce si marketing online vin la GPeC Summit – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania!
Cannes to Cannes YouTube Ads Leaderboard: cele mai populare spoturi de pe YouTube intre martie 2013 – aprilie 2014
[Lions Review] Dani Macarie: Prea multe campanii romanesti inscrise, prea in contrast cu ce vedem pe strada si la televizor si pe net
Odysseas Ntotsikas: Cand gigantii globali incep jocurile, playerii locali ar face bine sa se fereasca
Raluca Teodorescu (Oxygen PR): "PR-ul transcende mai multe discipline, precum BTL sau marketing. Acesta este viitorul"
Ruxandra Scortea (Action Global Communications) despre bugete: "Companiile sunt precaute, dar continua sa investeasca in mentinerea reputatiei lor"
Raluca Mihalachioiu (The Public Advisors) despre clientii activi in 2012, split-ul pe tipuri de proiecte si cerintele clientilor
Crenguta Rosu (DC Communication): "Scenariul pe care lucram este o bugetare asemanatoare cu cea din 2012"
Iulia Suteu (EYE CONEXIUNI): "Am remarcat ca pentru lansari de produse bugetele de PR au crescut comparativ cu 2011"
Laurentiu Nita (Free Communication): "O tentatie a clientilor este aceea de a renunta la contracte permanente, cu fee lunar, in favoarea proiectelor punctuale"
Anamaria Putinica (4ACE): "A existat o reticenta in alocarea de bugete extra celor deja negociate din timp, pentru proiecte punctuale, de exemplu"
Alexandru Paius (IMAGE PR): "In special in zona de issues management si de comunicare online bugetele alocate au fost mai generoase in 2012"
Larisa Petrini (Saatchi & Saatchi PR): PR-ul devine punctul central de intalnire al creativitatii cu bugetele
Corina Barladeanu (2active PR): Fiecare agentie este acum provocata sa arate daca are un ADN rezistent in vremuri de criza










![[Grand Spoof 2015] Auzi, stii ce? Chiar nu ma intereseaza cum spoof-uie altii la ei acasa](https://media.iqads.ro/2015/08/spoofint-cover-410.jpg)



![[Lions Review] Manuela Gogu: Yes we Cannes](https://media.iqads.ro/2014/07/manuela-gogu-creative-director-lowe-partners-cover-410.jpg)


![[AdLife] Manuela Gogu (Lowe & Partners): In Romania trebuie sa ai mai multa idee decat executie](https://media.iqads.ro/2014/04/manuela-gogu-creative-director-lowe-partners-cover-410.jpg)














