Nivea si Draftfcb dau o forma iubirii prin declaratii vocale tiparite

Nivea si Draftfcb dau o forma iubirii prin declaratii vocale tiparite

Draftfcb Bucharest a creat pentru NIVEA Creme campania "Da o forma iubirii tale" ce isi propune sa ofere participantilor sansa de a darui unei persoane dragi o declaratie de dragoste in forma fizica, sub forma unei amprente vocale tiparite, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Campania include executii TV, outdoor si online (bannere si Facebook).

Intre 14 februarie si 10 martie utilizatorii ce vor folosi aplicatia de Facebook "Forma Iubirii" vor putea sa inscrie in concurs mesajul lor personalizat de iubire cu o durata de 5 secunde sau sa aleaga dintre cele 7 inregistrari predefinite. Aplicatia va genera un waveform (o amprenta vocala) a mesajului si vor primi pe mail o forma vizuala a declaratiei si inregistrarea in format mp3. Astfel, cei care trimit declaratii de dragoste prin aplicatie vor putea sa vada ce forma capata inflexiunile vocii lor atunci cand spun "te iubesc" si sa le daruiasca declaratiile celor dragi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related