McCann Erickson Romania a creat campania de comunicare pentru Creditul de Realizari Personale de la UniCredit

McCann Erickson Romania a creat campania de comunicare pentru Creditul de Realizari Personale de la UniCredit

UniCredit Tiriac Bank si UniCredit Consumer Financing lanseaza o noua campanie de comunicare pentru "Creditul de Realizari Personale", parte a noii platforme de comunicare a bancii. Platforma "Restartam Romania" a fost creata de McCann Erickson Romania si se adreseaza segmentului de Retail, informeaza un comunicat din partea UniCredit.

Campania are drept componente un spot TV manifest, lansat pe 10 aprilie 2014, ce va fi urmat de doua spoturi tactice care puncteaza beneficiile de produs ale creditului. Noua campanie isi propune redefinirea perceptiei despre finantarea prin "credit de nevoi" a proiectelor personale. UniCredit Tiriac Bank isi doreste sa incurajeze romanii sa se concentreze pe proiectele lor personale de viitor si pe investitiile care le pot aduce un sentiment de realizare, mai mult decat pe simpla acoperire a nevoilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related