AGI 3.0: Digital & Augmented reality in Advertising

AGI 3.0: Digital & Augmented reality in Advertising

Luni, 30 martie 2015, in Journey Pub, incepand cu ora 18:00, AGI Talks organizeaza evenimentul „AGI 3.0: Digital & Augmented reality in Advertising. Vasile Hodorogea si Corin Chiriac vin sa ne vorbeasca despre digital advertising, engagement solutions si realitatea augmentata. Cum, ce si cand functioneaza. Intr-o ora si jumatate iti vei contura raspunsul la aceste intrebari si vei intelege ce inseamna si cum se manifesta publicitatea in era digitala.

Cu o experienta de peste 14 ani in advertising si comunicare, Corin Chiriac a participat de-a lungul carierei sale la crearea de campanii digitale inovative pentru branduri precum Connex, Skittles, Orbit sau Orange, in urmatoarele companii: Grapefruit, Senior Interactive, Publicis. In prezent Corin este planner la Geometry Global Bucharest, una dintrele cele mai premiate agentii ale acestui an.

In 20 de ani in industria comunicarii, Vasile Hodorogea a facut si publicitate si radio, si marketing direct si digital – mobile. A lucrat pentru conturi mari si mici, pentru clienti cu bugete mari sau mici. Conduce operatiunea din Romania a ARworks, o agentie de engagement (interactive & digital) si un mic boutique de BTL, unconvetional si un-doable. In timpul liber este prof la Litere

AGI Talks este un grup de initiativa format pentru incurajarea studentilor, viitori specialisti in publicitate, comunicare si relatii publice. Evenimentele pe care le intreprindem au ca scop interactiunea studentilor cu oameni din domeniul pe care l-au teoretizat in facultate.

Mai multe detalii despre eveniment puteti gasi si pe pagina de facebook AGI Talks 

Participarea la eveniment este gratuita. Este necesara doar trimiterea unui e-mail cu subiectul „Doresc sa vin la AGI 3.0” la adresa agitalks@gmail.com.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related