Manifesto: SKIP etapelor plicticoase, FFW spre rezultat

Manifesto: SKIP etapelor plicticoase, FFW spre rezultat

Fani ai avocadoului ready-to-eat si ai cortului cu montare in 2 secunde, Outbox si Mercury360 au lansat campania de promovare in mediul digital pentru Mug Cake si Mug Pudding, doua deserturi calde la cana de la Dr. Oetker.

Provocarea a constat in comunicarea intregii categorii de produse „Mug” si a beneficiilor comune catre consumatorii din mediul digital.

Mug Cake si Mug Pudding se prepara la cuptorul cu microunde in mai putin de 2 minute. Prin rapiditatea procesului, devin solutia perfecta pentru cei care vor un desert cald, dar nu au nici timp, nici chef de toata implicarea pe care o cere un desert la cuptor: cumparat ingrediente, cautat de vase, preincalzit cuptorul, masurat, framantat, gustat, ajustat, dospit etc.

Prin natura lor, Mug Cake si Mug Pudding le dau oamenilor ocazia sa dea SKIP etapelor intermediare, uneori dificile, alteori doar plicticoase, si FAST FORWARD spre rezultatul dorit: infiptul linguritei in desert. Acesta fiind si ideea care a stat la baza activarii digitale.

Ne-am adresat celor care nu simt ca trebuie sa se sacrifice pe drumul implinirii poftei de dulce. Celor care pot aprecia din cand in cand un desert preparat de la zero, dar care nu cred ca doar calea complicata e calea corecta a fericirii, spunandu-le ca uneori nu trebuie sa te simti aiurea ca ajungi prea rapid la linia de finish.

I-am dat utilizatorului ocazia sa ajunga singur la concluzia ca pe FAST FORWARD e mai bine prin experienta creata pe site-ul www.mugnificpleasures.ro. Prin functionalitatile acestuia, am pus userul in fata a doua optiuni de a-si potoli pofta de desert: cea clasica (sa treaca pe rand prin fiecare etapa pana ajunge la rezultat) sau cea MUGnifica: sa le dea SKIP etapelor plicticoase si sa ajunga pe FAST FORWARD spre rezultat.

Conceptul a fost interpretat original de vocile vloggerilor si bloggerilor care au empatizat cu mesajul deserturilor pe FAST FORWARD. Toate creatiile sunt stranse intr-o sectiune dedicata de pe website, pe care o pot explora cei care cauta ceva interesant de urmarit cat timp se bucura de rezultatul delicios. 

Ruxi si Creata de la LikeOne au pus un pariu. Nu e foarte clar cine a castigat cu adevarat. Dar 450.000 de useri au vrut sa afle.

Laura Musuroaea a dat skip fondului de ten si contouringului si a reusit sa isi faca un machiaj in 2 minute.

Denisa Sima s-a luat si ea la intrecerea cu timpul, iar timpul a castigat – cel de preparare a unui desert la cana.

Corina Bacanu a facut un serviciu omenirii si a lamurit pe FAST FORWARD ce se ascunde in spatele citatelor si al mintilor barbatilor aparent indecisi.

 

Simona Tache a scris rapid cateva lucruri care mai pot fi facute intr-un minut si 20 de secunde, pe langa un desert pufos la cana.

 

Pentru ca ciocolata scursa pe marginea canii e si easy on the eyes, cu ocazia lansarii campaniei am inaugurat si contul @mugnificpleasures pe Instagram.

Povestea a fost amplificata prin Facebook Promoted Posts, Facebook Ads, Google Display Ads, Google Responsive Ads, Google Search Ads.

Rezultatele nu au intarziat sa apara (ar fi fost culmea). Mixul potrivit de canale digitale, amplificarea pe pe celelalte canale din digital, alegerea KOL-ilor si intrepretarile lor engaging ale briefului au facut ca numarul vizitelor pe site sa fie cu 90% peste estimarile initiale.

Drumul lung si ocolitor nu asigura mereu mai multa satisfactie, de cele mai multe ori doar o amana inutil. Uneori, vrei sa vezi direct scena sarutului. Pentru situatiile astea am propus experienta Deserturilor pe FAST FORWARD.” - Sonia Ardelean, copywriter @Outbox.

“Brieful a fost pe fast forward, deci cumva eram de la inceput pe concept. Vorbim despre o categorie de produse care a fost lansata cu ceva timp in urma prin TV, Facebook si instore.

Acum ne doream sa ne apropiem mai mult de core target si am cautat acel insight care sa ne ajute sa facem click cu oamenii. Ne-a ajutat mult increderea pe care Dr. Oetker o are in noi si produsul care livreaza ceea ce promite. Singurul lucru care n-a fost pe fast forward e analiza atenta a comportamentului audientei, etapa de la care nici noi, nici clientii nostri nu facem rabat.", spune Diana Carla Benea, Senior Account Manager Mercury360.

Propunerea Deserturi pe FFW ne-a placut si am considerat-o foarte potrivita pentru gama noastra de produse Mug. Ne-am dorit o campanie care sa atinga core targetul produsului in special in mediul online.

Consider ca am primit o propunere generoasa din punct de vedere concept care ne-a ajutat sa realizam si sa comunicam platforma www.mugnificpleasures.ro si sa facem cele mai potrivite declinari pentru transmiterea mesajului. Integrarea in campania de comunicare a influencerilor online a adus un plus de intelegere si valoare prin personalizarea mesajului transmis.”, spune Ioana Iacobescu, Director de Marketing Dr. Oetker Romania.

 

Echipele care au lucrat pe Fast Forward la crearea si implementarea campaniei sunt:

Outbox: Sonia Ardelean (Copywriter), Andrei Busuioc (Designer), Diana Gandila (Designer), Monica Tarta (Social Media Manager), Viorela Delcea (Sr. Account Manager), Andrei Sagatovici (Media Planner).

Mercury360: Diana Carla Benea (Senior Account Manager) si Mihaela Bourceanu (Client Service Director).

Dr. Oetker: Ioana Iacobescu (Director Marketing) si Diana Grigorescu (Digital Responsible)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related