[SoMe 2020] Octavian Gheorghe: E timpul lui “Smart" în social media după ani de zile de “Cool"

[SoMe 2020] Octavian Gheorghe: E timpul lui “Smart" în social media după ani de zile de “Cool"

Acum, că social media nu mai este ”new media” și preocuparea pentru acest domeniu a explodat în pandemie, Octavian Gheorghe, zis Oza, Creative Director & Head of Social Media GMP PR, crede că e timpul pentru următoarea etapă. Trecută deja de perioada post-experimentală, ajunsă la reglementări de tot felul, social media e în punctul în care rapiditatea și relevanța în reacție au devenit noua monedă, înaintea creativității. 

La început aveam toți multă mână liberă, testam zilnic lucruri noi, content nou, variații, clienții aveau încredere în munca de sm și urmăreau cu entuziasm orice mișcare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related