Articole care fac referire la Alex Negoescu
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!
[Bilant 2019] Alex Negoescu: 2020 ar putea fi anul in care valul populist nationalist sa inceapa sa dea, in sfarsit, inapoi
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[Veterani in agentie] 12 ani la Cohn&Jansen JWT. Alex Negoescu: ”Desi am lucrat aproape doar intr-un singur loc, am senzatia ca am bifat cam tot ce se putea”
[In numele publicului] Alex Negoescu: Ma cam ingrozeste usurinta cu care teme foarte importante – toleranta, conditia femeii, tribalismul politic, emigratia, razboiul, religia – sunt preluate zglobiu de publicitate
Cannes Lions, ziua #4. Campaniile romanesti castiga un Gold, un Silver si doua Bronze-uri la categoriile Direct si PR
[Pe culmile lui 2017] Alex Negoescu: "A fost exact opusul lui 1990 – adica anul de dupa anul in care lumea s-a schimbat"
[Complexele publicitarilor] Alex Negoescu: Nu stiu sa pierd. Ma astept, fara motiv, la ce e mai rau. Ma cred mai destept decat sunt
[Cu brandurile la drum lung] Avantajul cand lucrezi pe un cont vechi: e confortabil. Dezavantajul? E confortabil. Alex Negoescu si Miriam Ivanescu detaliaza
Silver la Internetics pentru campania de promovare online a Festivalului Shakespeare: “Drept la replică pentru Craiova”
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
Vascar si Cohn&Jansen JWT lanseaza campania nationala de comunicare „Moldova invita Romania la masa”
[Bilant 2015] Alex Negoescu (Cohn&Jansen JWT): Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate
[Cu viralul la control] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): Viralele spun ceva misto despre cei care le dau forward
[Romanismul si publicitatea] Alex Negoescu: Atat timp cat iti poti comanda cu mandrie un McMici, pare ca totul e posibil
Bilant 2014. Alex Negoescu: Campania care in clipa asta imi place cel mai mult ne ia pe toti publicitarii la misto si sincer, cred ca meritam















![[Case Study] Cohn&Jansen JWT - AQUA Carpatica/Valvis Holding - "AQUA Scanner"](https://media.iqads.ro/2017/06/scanner-cover-410.jpg)




![[Premiile FIBRA #1] Bronze FIBRA - Cohn & Jansen JWT - Red Carpet / BCR / BCR](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-58-cover-410.jpg)
![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA / Cohn & Jansen JWT - Purity Test / Aqua Carpatica / Valvis Holding](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-2-cover-410.jpg)








![[Tinerii din agentii - CohnandJansen JWT] Oana McGinley: Imi imaginam ca industria asta are minusurile ei, dar nu era nimic mai rau decat Where the f**k are my flowers?](https://media.iqads.ro/2014/11/dsc07610-cover-410.jpg)











