Articole care fac referire la Alina Buzatu
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci
Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest
[Noii publicitari] Adriana și Theodor au intrat în publicitate pe ușa pe care scria ”Friends\TBWA”. Acolo au rămas
Clientul pharma castigat prin frumusetea firescului. Despre lansarea TANTUMGRIP, gestionata creativ de FRIENDS\TBWA\BUCHAREST
[Pe culmile lui 2017] Alina Buzatu: "Periculos mi se pare faptul ca dedicam timp si atentie discursului din jurul comunicarii, in detrimentul facutului si invatatului"
[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament
[Strategul si juniorii] Alina Buzatu (Friends\TBWA): Strategia presupune lucruri atat de simple, incat ne speriem de ea si simtim nevoia sa compensam prin cuvinte pompoase
#cinsteNUhoție – o campanie de 3 zile pentru condiții mai bune în penitenciare realizată de Rusu+Borțun Brand Growers pentru Patru Mâini
[Go Brand, Go Planet] Alina Buzatu (Rusu+Bortun): Noul activism de brand incepe cu o enervare legata de una din marile probleme sociale. Dar e nevoie sa te enerveze tare
Campania prezidențială din SUA, argument pro vot în România. O campanie Europa FM, semnată de Rusu+Borțun Brand Growers
Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
[Conferintele FIBRA] Alina Buzatu (Geometry Global): Daca brandurile vor continua sa ofere reward-uri targetului pentru a genera comportamente, nu invers, situatia nu va fi favorabila nici in viitor
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
[Bilant 2015] Alina Buzatu (Geometry Global): Probabil ca in 2016 vom avea mai multe campanii/ emotii/ insight-uri care sa fie realmente sustinute, nu sufocate de tehnologie
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Alina Buzatu (Geometry Global) si trasaturile barbatului postmodern
Alina Buzatu: In practica, avem retete inca din anii '90; cu alea ne-am pastrat locul de munca, cu alea continuam
Alina Buzatu (Geometry Global) si tinerii din spatele fericirii: Te poti opri intelegand tanarul la nivel de recuzita sau poti sa-l descoperi la nivel de nevoi
Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
AN-TAN-TE: "Hai sa-ti povestesc o carte" – Comunicare neconventionala pentru Asociatia Telefonul Copilului
Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015
Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
[Clisee in publicitate] Alina Buzatu: La noi, la strategie, se lasa cu insight-uri de consumator sufocate de "insight-uri cliseu"
Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“











![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015] Trei strategi despre comunitati inca nedescoperite](https://media.iqads.ro/2015/05/conf-cover-410.jpg)










![[Strategic Planning] Alina Buzatu (G2): Un planner bun are si o doza de autoironie](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25461-cover-410.jpg)












