"M-am taiat dormind pe scari" sau despre cum te ajuta Ogilvy si Cosmote sa depasesti o "pana de cuvinte"

"Hickie" - Cel mai recent spot COSMOTE realizat de catre Ogilvy Romania, spot ce continua campania de comunicare a operatorului de telefonie mobila desfasurata sub mesajul "Cuvintele sunt importante" - a reusit ca in doar doua saptamani de la lansare sa devina parte a limbajului tinerilor.

Ideea centrala a campaniei dezvoltate de Ogilvy se axeaza pe importanta cuvintelor si exploateaza modul in care cuvintele pot fie sa salveze o situatie fie sa o transforme intr-o adevarata drama. Exista momente in care suntem suprinsi si, nereusind sa gasim cuvintele potrivite spunem, de cele mai multe ori, o prostie fiind in "pana de cuvinte". De aceea, COSMOTE ofera utilizatorilor sai sansa de a suna inapoi atunci cand sunt mai inspirati si reusesc sa comunice corect ceea ce isi doresc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related