Articole care fac referire la Durex
200.000 de studenți conectați prin Students’ Kit 2025. Kaufland, partener principal pentru al treilea an consecutiv
Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii. 51 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025
Constanța Logo Challenge | Bogdan Petean: M-am simțit ca un arheolog care sapă după artefacte, încercând să descopăr elementele definitorii ale identității orașului
Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024
Oricine poate fi influencer în grupului său de prieteni, iar brandurile își pot crește de până la 4 ori vânzările cu ajutorul acestora
Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă
[Punct. Și de la capăt] Bogdan Teodorescu: Creativitatea vine la pachet cu multă dezordine, și majoritatea creativilor au învățat să navigheze în ape agitate
[Start in industrie] Teodora Concită: Tu, ca junior, vrei să faci frumos și să reinventezi roata, iar seniorii vin și-ți explică de ce înainte de toate trebuie să te uiți ce fel de roată ai nevoie
VMLY&R și Durex lansează #SafeToPlayHub, o amplă platformă regională de educație sexuală pentru Gen Z
[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii
IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții
Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment
Highlight Agency aniversează cinci ani de activitate și înființarea unei noi agenții integrate de comunicare, Highlight PR
41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie
Zenith România, performanță la Festival of Media Global Awards 2020: trei premii câștigate și alte 4 nominalizări
[Start în creație] Svetlana Postolachi: Ori suntem prea cuminți, ori alegem hype-ul ieftin, de prost gust și ofensator
[Bilant 2019] Ioana Mucenic: 2020 vine cu nevoia de a vorbi mai mult despre oameni si mai putin despre consumatori











![[Case Study] Snapchat - platforma din spatele e-commerce-ului de succes](https://media.iqads.ro/2021/08/httpool-cover-410.jpg)
![[Ad List] Ce caută toți oamenii ăștia la mine în telefon?](https://media.iqads.ro/2021/05/fg-cover-410.jpg)




![[Ad List] Povești din micuțele realități imediate](https://media.iqads.ro/2020/05/olaj-cover-410.jpg)





![[Ad List] Un Sisif colectiv și drăgălaș](https://media.iqads.ro/2019/12/pjimage17-cover-410.jpg)



![[Ieșirea din convențional] Cristiana Pana si Paul Cotor: Neconvenționalul la noi este ușor diferit de neconvenționalul din afară](https://media.iqads.ro/2019/05/collage15-cover-410.jpg)










