Articole care fac referire la Ema Prisca
Ema Prisca: Una dintre marile mize ale comunicării a fost să arătăm că într-o epocă a gălăgiei, pauzele de reflecție ale unui om onest pot răsuna mai puternic decât orice slogan
[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj
[Era Nesiguranței] Ema Prisca: Prin cuvintele „apă” sau „libertate” nu mai înțelegem aceleași lucruri eu și vecina de sub mine. Nu ne mai înțelegem între noi. Și cu asta vine polarizarea. S-a pierdut centrul
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Ema Prisca: Prin mesajul “Mulțumesc” am stabilit acest ton de bună creștere. Am vrut să facem o campanie solară, să construim pe bun simț și amabilitate
[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă
[Presa & Publicitatea] Ema Prisca: Presa de peste tot este sub asediu de mult timp, iar social media, Google a cam îngropat-o. Jurnaliștii sunt plătiți deplorabil, sunt umiliți
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business
Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri
Piesa Speranțe vis, speranțe flori a Mihaelei Runceanu, primul șlagăr românesc remixat în cadrul proiectului glo™ Creative Camp by Electric Castle
[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa
Campania de vaccinare. Ema Prisca: Sa pui niste oameni necunoscuti sa zica niste platitudini, filmati fara pic de suflet si intentie artistica, e anti-comunicare
[2020. Ghid de supravietuire] Lavinia Petrariu: Acum toată lumea se simte ca o mamă aflată în concediu de maternitate
Vasile Adnan si campania lui Dominic Fritz: Mesaje subtile, jucause, atipice. Am vrut sa subminam asteptarile la fiecare pas. In termeni politici, desigur, nu campanie de gherila
După alegeri. Ema Prisca: Munca publicitarilor pentru politică ar trebui normalizată, scoasă la lumină
Plan B, echipa de voluntari care creează echipamente open source. ”Când oamenii văd sens, lucrurile se întâmplă incredibil de repede în pofida haosului”
[Politice 2.0] Ema Prisca: Există forțe politice în România care știu să creeze și să disemineze fake news
[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ
[Inceputuri #denepretuit] Costin Bogdan (McCann): Nu prea stiu campanii curajoase in urma carora brandul a pierdut 1% din vanzari sau din abonati
[Povestea Graffiti BBDO] Laura Nedelschi: A fost ca un cub din ala concentrat din care pot inca sa fac supa
[Dupa 10 ani] Laura Nedelschi: Raman in domeniu si am si incapatanarea sa pun umarul sa il facem mai bun








![[Al doilea sex creativ] Ema Prisca: Noi, femeile, suntem într-o luptă de recuperare de statut](https://media.iqads.ro/2022/11/fotojet12-cover-410.jpg)











![[Povestea Graffiti BBDO] Dan Moraru: Industria atunci se nastea, practic. Pionierat. Antreprenoriat](https://media.iqads.ro/2019/04/dan-moraru-cover-410.jpg)



![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)
![[În numele publicului] Ema Prisca: Nu plătim taxele la stat, epilăm Carpații de păduri, dăm copiilor sa bea tone de zahăr, poluăm două județe și ascundem toate astea după un progrămel social de 30.000 de euro](https://media.iqads.ro/2018/03/ema-prisca-cover-410.jpg)









