Articole care fac referire la Performance Specialist
SanoPass FIT facilitează accesul la sănătate în ritmul tău, printr-o campanie 360 alături de Dare Digital
RETRO PARTY, Petrecerea anului pentru mame. Nostalgia și buna dispoziție se întâlnesc pe ritmuri de dans, pe 14 decembrie
belVita și Saatchi Creative Hub invită mamele la un show matinal de stand up pe 9 noiembrie, la 9:00 dimineața
Studiu SanoPass FIT by MedLife: 65% dintre utilizatorii de Instagram vor să fie mai Hot, în timp ce 60% dintre utilizatorii de Facebook vor să fie mai Healthy
BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră
[Case Study] Httpool - Tymbark România. Cum promovezi audio o băutură răcoritoare necarbogazoasă fără s-o descrii?
[Case Study] Dublu record de KPI atinși | Decathlon România și New Moon: cea mai performantă campanie de employer branding
Despre sănătate, ca un mix bun între performanță medicală și empatie. O campanie Sanamed by Dare Digital
New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG
#UnfollowHate. Ura în online atinge cote din ce în ce mai mari. Mesajul ING: nu vei afla niciodată cât de bun ești la ceva dacă te va împiedica ura
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
Saatchi & Saatchi + The Geeks dezvăluie totul despre cine este Eduard, președinte de bloc și cum vrea el să facă lumea un bLOC mai bun
SCREEN NATIVE si Vola.ro alaturi de romanii din diaspora si de acasa, pentru sarbatori la distanta, in anul de gratie 2020
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
[Cook-off publicitar] Craft Interactive, foarte pe treaba: "In urma unui studiu de fezabilitate, vom proiecta o strategie de A/B Testing a usturoiului in dish"

































