Articole care fac referire la Sprite
20 de ani de Reload Film. "Suntem ăia despre care nimeni nu vorbește, ăia care nu iau premii, ăia care „nu contăm”, dar care de fapt facem posibil gândul/creația"
[Start in industrie] Cristina Lefter: Suntem o generație preocupată de problemele comunității, căreia nu îi este frică să semnaleze diverse derapaje pe care le observă în jur
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare
Coca-Cola lansează platforma globală de muzică "Coke Studio™" prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani
[A fost odată în digital] Mihai Caluseriu: Primul proiect serios a fost o aplicatie de CD, evident. Pentru Coca-Cola. Si din primii bani mi-am cumparat un scaun directorial si un hamster
Irina Popp & Lia Bira: Da, se fac și la noi campanii globale. Prima campanie globală Fuzetea vine de la McCann București
[Puterea brandurilor] Dani Macarie: In comunism am trait cu “marca proprie” a regimului. E o mare diferenta intre cei care au asteptat sa vina Coca Cola si cei care s-au nascut cu ea in frigider
[Veterani in media] Mihai Trandafir: Visam sa devenim mai rationali, mai strategici, mai calculati, mai rigurosi. Practic ne grabeam sa ne maturizam
[Gen Z] Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o ființă hipercognitivă, un digital native și un cameleon care nu vrea să se limiteze la un singur fel de a fi
Goran Mihailov, regizor: Vreau sa ma tin aproape de partea cinematografica a publicitatii, a povestilor spuse intr-un limbaj vizual coerent si autentic
[Bilanț 2019] Răzvan Vasiloiu: Din ce în ce mai greu înțeleg de ce nu este normal să existe un fee pentru participarea la pitch-uri
[Bilant 2019] Tereza Tranakas: Mi-a placut ca am iesit cu totii la vot, ca exista implicare, libera exprimare
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[Ad-urile Moldovei] Constantin Șarcov (Piko Creative): Aveam multă libertate, dar foarte puține cunoștințe. Acum, avem experiență și răbdare
IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
[Publicitatea în aer] Rareș Dumitrel (Geometry Global): Radioul a devenit tipul ăla pe care îl tot întâlnești la petreceri, deși nimeni nu știe exact cum îl cheamă și cine l-a chemat
[Noii publicitari] Iulia și Adina, copy și art la agenția aia care ”investește în dezvoltarea oamenilor și nu doar în ppt”
[Noii publicitari] Robert Endres (Hueman): Inamicul comun al publicitarilor este overtime-ul. E un rău necesar, mai ales dacă vrei să termini proiectul la timp
”Change for change” si Mihai Dinita vor sa stranga o tona de bani. In 2017 au ajuns la 250 de kilograme
Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017










![[Bilant 2019] Andreea Nemens: Cred ca avem nevoie de umor intr-o lume nebuna, dezlantuita](https://media.iqads.ro/2019/12/andreea21-cover-850-cover-410.jpg)
















![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Șocul, sexul și umorul](https://media.iqads.ro/2017/06/cover1-cover-8005-cover-410.jpg)
![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Persuasiune în masă, dar unul câte unul](https://media.iqads.ro/2017/07/cover21-cover-410.jpg)









