Articole care fac referire la URSUS Talks
[De la prietenie la business] Lucian Corduneanu, SensiX: Monitorizarea și analiza calității ambientului interior vor deveni o normă
[Ursus Talks] Mihai Dobriță și Paul Iftode: Vrem să le oferim oamenilor experiențe. Experiențe unice
[De la prietenie la business] Adrian Preda, Mydesks.ro: Simt că aplicația va ajuta atât freelancerii, cât și antreprenorii din domeniul Horeca
[De la prietenie la business] Cătălina Dima și Rodica Coderie, Tartelicious: Răsfăț dulce pentru sâmbete și pauze de serviciu
[De la prietenie la business] Ciprian Jdera și Mădălin Neagu, Omega House - un flux permanent de oameni creativi și entuziaști
[De la prietenie la business] Vlad Croitoru și Tudor Gall - fast food sănătos în combinații neconvenționale cu sosuri speciale
[De la prietenie la business] Ciprian Borodescu și Alexandra Anghel, MorphL - inteligență artificială pe gustul companiilor de e-commerce
[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”
[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”
[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”
[U-Talks] Sorin Tudor (Timișoreana): Vom susține fotbalul adevărat românesc, dincolo de performanțe sau rezultate de moment
[Ursus Talks] Ovidiu Doicaru și Cristian Negrea: Trebuia să venim cu ceva nou. Tankul asta îți promite cea mai proaspătă bere nepasteurizată, livrată direct din fabrică
[Ursus Talks] Loredana Catană și Justinian Radu: Acum, când consumatorul știe foarte bine ce vrea, trebuie să vii cu o propunere diferită și să fii acolo unde este el
[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România
[U-Talks] Sheree Atcheson (Women Who Code): Trebuie să-i facem pe oameni să înțeleagă beneficiile reale ale diversității și incluziunii
[U-Talks] Bharat Avalani (Connecting the Dots): Dacă un brand nu are un scop foarte clar, atunci mesajele lui sociale se vor schimba în funcție de sezon
[U-Talks] Mihai Bârsan (URSUS Breweries): Anul acesta, o temă mai mare decât creativitatea a fost conștiința
[U-Talks] Cum spargi zidul stereotipurilor în design. Eva & Marta Yarza: "Bărbații nu trebuie să fie super-macho și femeile, prințese drăguțe"
[U-Talks] Scott Goodson (StrawberryFrog): Dacă consumatorul tău duce o viață lungă și fericită, va cumpăra mai mult
[U-Talks] Robbie Douek (RFRSH): Lumea a făcut un mare deserviciu comunității de gameri, punându-i într-o cutie
[U-Talks] Tom Szaky (Terra Cycle): Noi, consumatorii, putem schimba lucrurile votând cu banii noștri viitorul pe care ni-l dorim
[U-Talks] Nao Takui, DJ-ul care s-a împrietenit cu inteligența artificială: ”AI-ul mă surprinde mereu cu melodii la care nu mă aștept”
[U-Talks] Sebastian Dobrincu, antreprenor în New York la 19 ani: "Când toți fac același lucru, trebuie să ieși în evidență"
[U-Talks] Cecelia Wogan-Silva (Google): Banii vor veni tot din idei, iar în crearea ideilor, mașinile nu ne vor înlocui
[U-Talks] Fondatorul celui mai cunoscut restaurant care nu există. Lui Oobah Butler nu îi e frică de Fake News
[U-Talks] Michael Gunton (Planet Earth II): Ce se întâmplă acum în natură e șocant. În 30 de ani de când fac asta, nu am văzut așa ceva
IAA. Exercițiu filosofic cu Jamie Brassett (University of the Arts London): ”Să greșești experimentând este un pas important în actul creativ”
IAA. Bechara Mouzannar (Publicis Middle East): ”Consumatorii sunt cetățeni, ființe umane normale. Și ei vor să schimbe lumea”
IAA. Adrian Boțan (McCann Worldgroup): ”Platformele digitale reușesc să disrupă brandurile și să concureze cu lucruri care erau imposibil de concurat”
IAA. Thea Skelton (Dubai Lynx): "Creativitatea de calitate stă pe cont propriu, fără influențe culturale"
IAA. Shun Matsuzaka (McCann Japonia): ”Roboții nu ne vor prelua toată munca, dar în următorii zece ani, creativitatea va fi cel mai important domeniu pentru oameni”
IAA. James Murphy (Adam&Eve UK): ”Nu cred că dispar lucruri, dar devin mai rare. Șansa de a crea ceva emoțional și de impact e mai mică”

![[De la prietenie la business] Triptic Studio – arhitectură futuristă cu accente creative](https://media.iqads.ro/2019/10/c2-03551-cover-410.jpg)
![[De la prietenie la business] The Box - Barbell Club – cel mai important antrenament e următorul](https://media.iqads.ro/2019/10/img-3990-edit-cover-410.jpg)













