Articole care fac referire la Veranda Mall
La aniversarea a 20 de ani de activitate, Casa Agar trage un semnal de alarmă cu privire la cazurile de violență domestică în România
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
Revista Zile și Nopți, ediția de februarie, este acum în oraș, distribuită gratuit în locații premium
Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency
#SpuneNuBullyingului: On Heels PR și Akabel Media și-au unit forțele într-o campanie anti bullying - #JeSuisNinel
PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv
Highlight Agency: Al șaselea an consecutiv de creștere, atingând o cifră de afaceri de peste 5,3 milioane de euro în 2023
Burger King deschide un nou restaurant în Veranda Mall și încoronează Oborul drept capitala grătarelor din România
VMLY&R semnează campania Cărturești Parking Bookmarks și transformă o parcare într-un spațiu media inedit
Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment
Highlight Agency aniversează cinci ani de activitate și înființarea unei noi agenții integrate de comunicare, Highlight PR
Robert Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș se alătură ownership-ului Kooperativa 2.0, devenind cei mai noi asociați ai agenției de comunicare integrată
Kooperativa 2.0 și Veranda Mall sărbătoresc începerea școlii cu o nouă ediție „Portret de Școlar”, celebra serie fotografiată de Cristian Șuțu
România conduce topul European Search Awards prin agenția Vertify: 12 campanii SEO finaliste și 5 câștigătoare
Kooperativa 2.0 te invită la evenimentul „Ce ne facem, dom'le, cu influencerii ăștia?" pentru o sesiune live de dezbateri în cadrul Cinemax, din Veranda Mall
Kooperativa 2.0 lansează alături de Veranda Mall proiectul „Portret de Copil”, celebra serie fotografiată de Cristian Șuțu
[2020. Ghid de supravietuire] Razvan Matasel: Ca om de strategie m-am simtit “razbunat”. Brandurile au invins…
retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hybrid: RetailAboveCorona - Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie
[ONG de criză] Marian Rădună: Ieșim cu greu din ”bulă”. Pare că suntem mereu cam aceiași oameni care donează timp, muncă, bani
Creative VR și Veranda Mall au adus grătarul și micii de Obor în casele românilor, prin Augmented Reality
Povestea unei minuni de Crăciun: cum s-au strâns 205.000 de euro într-o seară, în urma unui concert Andra la inițiativa Carrefour România
























![[Concluziile lui 2018] Corina Bârlădeanu: A fost un an în care brandurile, dar și oamenii au trebuit să învețe lecția toleranței și să și-o asume](https://media.iqads.ro/2018/12/dsc1887-cover-410.jpg)













