Ogilvy si Cappy Tempo maresc pofta de distractie

Ogilvy invita consumatorii sa se bucure de noua oferta Cappy Tempo. Noua campanie promotionala Cappy Tempo se lanseaza printr-un spot TV inedit, care comunica oferta speciala "2,5 L la pret de 2L" printr-un joc de mima.

Povestea spotului Cappy Tempo "Mima" s-a nascut din ideea de a comunica un mesaj rational centrat pe oferta de pret intr-un mod consecvent cu spiritul brandului, adica plin de prospetime si voie buna. Este o solutie inspirata de a spune nu doar ca "primesti mai mult la acelasi pret", ci si de a aduce in atentia consumatorului beneficiile marcii: prospetime din fructe si chef de distractie. Iar cum Cappy Tempo este acum la oferta, distractia creste proportional cu noile dimensiuni Tempo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related