Germanos Romania schimba comunicarea si mizeaza pe expertiza

Germanos Romania, cel mai mare retailer telecom, parte a grupului COSMOTE, anunta lansarea noii campanii de comunicare, in care Daniel Buzdugan devine purtatorul de cuvant al marcii, iar accentul este pus pe expertiza.

In urma cu doi ani si jumatate campania "Fa o plimbare la Germanos!" marca o cotitura importanta in modul de comunicare din retailul autohton, Germanos surprinzandu-si consumatorii cu o abordare umoristica, apropiata de acestia si un purtator de cuvant inedit: patrupedul Cookie. Campania a cucerit rapid inimile romanilor, reclamele Germanos beneficiind in aceasta perioada de cea mai mare rata de notorietate si de apreciere din retailul de telecom autohton. In spatele acestui succes a stat, fara indoiala, si interpretarea plina de umor a lui Daniel Buzdugan, cunoscut prezentator radio si actor de comedie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related