Articole care fac referire la Andrei Munteanu
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
#RomaniaAreSangeDeRocker: o demonstrație cu ecou prin care "donarea de sânge devine un subiect firesc, poate chiar cool"
[Coworkingul la romani] Andrei Munteanu (Cowork Timisoara): Scopul nostru este sa ne aducem contribuitia la noua generatie de antreprenori
Nevoia de sânge în România, dublă față de colectare: MORNING GLORY, matinalul postului de radio Rock FM, inițiază o campanie națională menită să crească numărul donatorilor și să arate că „România are sânge de rocker”
„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate
Campania Vanilla Skype // BRD, semnată de Golin și MullenLowe, este marea câștigătoare a festivalului IAB MIXX Awards
[Cu brandurile la drum lung] MullenLowe si ZIZIN au spus NU imaginilor cu izvoare de munte si apa cristalina
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
[Cu burta pe carte] Baietii de la Mullen Lowe invata de la colegi, de pe site-urile de specialitate sau pur si simplu de pe strada
Casting de spectatori pentru Vanilla Skype – un concept nou de promovare a unui spectacol de teatru, lansat de Golin si MullenLowe
[Brandul Nationalei] De vorba cu Andrei Munteanu (MullenLowe), despre galbenul-epitet al Nationalei care nu mai este
ZIZIN si MullenLowe dau cu pace atat cat e nevoie. ZIZIN introduce noua sticla de 1 litru, pentru un echilibru perfect
Doritos nominalizeaza 50 de semifinalisti din toata lumea pentru finala concursului „Crash the Super Bowl”
Lowe isi extinde colaborarea cu Scandia Food, printr-o campanie pe pofta copiilor, pentru Pate Bucegi Junior
Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”
Andrei Munteanu si Victor Oprisan (Lowe&Partners): Ni se intampla destul de des sa se mire colegii ca inca mai avem ce sa vorbim dupa 6 ani
[Romanismul si publicitatea] Andrei Munteanu a purtat o zi intreaga prin Barcelona un tricou pe care scria "Yes, sir, I’m a Romanian"
[La shopping cu publicitarii] Andrei Munteanu (Lowe & Partners): Cu cat sunt mai in asentiment cu clientul, cu atat mai mult imi place si brandul lui



![[Seniori de agentie] 12 ani de publicitate in 3 salturi pentru Andrei Munteanu (Graffiti BBDO)](https://media.iqads.ro/2018/11/46777042-314497156062456-3910427080008925184-n-cover-410.jpg)



![[Folclorul din reclame] Chiar asa, mai are cineva numarul lu' Varu'? Ca poate-l chemam in Piata](https://media.iqads.ro/2017/08/collage14-cover-410.jpg)

































