Articole care fac referire la David Ogilvy
Scott Stratten, Tom Fishburne, Kasim Aslam și Adam Pearce sunt primii speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 8 Octombrie
[Obsesii part-time] Cătălin Rusu: In octombrie 2021 am debutat in Liga 1, inca aveam 40 de ani. Eram nu doar cel mai batran din echipa, ci cel mai batran din club
[Start in industrie] Iulia Spînu: Am învățat că publicitatea nu se rezumă doar la creativitate. În spatele unei campanii publicitare de succes stă o muncă enormă de cercetare, de analiză și de strategie
[Scoala ADC*RO] Markus Păsculescu: Am norocul să fac parte din generația asta care are niste valori bine definite. Ne dedicăm și suntem curioși să experimentăm lucruri noi
[Marketing 2023] Cosmin Dărăban: Personalizarea e regina, iar conținutul - în special, cel video - rămâne rege
Toți marketerii sunt mincinoși. Talentul de a spune povești autentice într-o lume sceptică - Seth Godin | Editura Curtea Veche, 2021
[Bilanț 2019] Sorin Trâncă: În 2020 vom face semnificativ mai mult content și mult mai puțin brand management
[Obsesii part-time] Bianca Manescu (Ogilvy Group Romania): Behaviour economics & neuroscience sunt obsesiile mele tocilaresti
[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8
[Veterani in agentie] 12 ani la Cohn&Jansen JWT. Alex Negoescu: ”Desi am lucrat aproape doar intr-un singur loc, am senzatia ca am bifat cam tot ce se putea”
[Noii publicitari] Iulia Novac (Conversion) și deadline-urile care tulbură până și cel mai adânc somn
[Noii publicitari] Andreea Bădin (Smite): Cel mai neplăcut este când realizezi că strategia unei campanii nu este corect aleasă și nu poți interveni să schimbi pașii
[Flori, fete, feminism] Laura Nedelschi: "Nu. Nu zic sa facem cate o rascoala din fiecare flirt scapat de sub control. Ci sa stabilim unde se termina flirtul si unde incepe agresivitatea"
[Complexele publicitarilor] Ema Prisca: Ne credem stapanitori ai mestesugului persuasiunii, cand de fapt nu putem convinge o matusa sa voteze cu USR
[Clientii vechi si noi] Raluca Marin (Ogilvy): CEO-ul, directorul de marketing sau patronul sunt mult mai prezenti in intreg procesul, nu se mai respecta cu strictete ierarhii
[PR creativ] Claudia Mihalascu, Ogilvy PR: Foarte mult timp, PR-ul a fost desconsiderat in termeni creativi, comparativ cu industria de advertising
Sorana Savu: Ceea ce ar fi putut fi un stagiu de trei saptamani s-a transformat in patru ani de publicitate
Dan Draghicescu: As spune ca un regizor de film aloca mai mult timp unui spot decit un regizor care face numai publicitate
[INSIDER | Business-ul THE SECRET SERVICE in 2015] Adina Sorescu: Dupa cum spunea David Ogilvy – you pay peanuts, you have monkeys
[Client Service] Raluca Marin (Ogilvy&Mather): Daca ideea e cu adevarat buna si argumentata ca atare, mi-e greu sa cred ca o poate ucide cineva, account sau client









![[Noii publicitari] Theodora Tanczos (Minio Studio): Câte tipuri de oameni, atâtea tipuri de agenții](https://media.iqads.ro/2018/09/40126081-2089385391128567-1779449742946729984-n-cover-410.jpg)

![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Persuasiune în masă, dar unul câte unul](https://media.iqads.ro/2017/07/cover21-cover-410.jpg)


![[Neconventionalul zilei] Fonturi pentru advertiseri, fonduri pentru nevoiasi](https://media.iqads.ro/2014/07/vlcsnap-2014-07-11-15h16m22s165-cover-410.jpg)


![[AdStory] Fabio Seidl (Ogilvy & Mather Brazil): Advertising in Brazil is pop culture](https://media.iqads.ro/2013/07/photo-large-26500-cover-410.jpg)
![[AdStory] Fabio Seidl (Ogilvy & Mather Brazil): In Brazilia publicitatea e cultura pop](https://media.iqads.ro/2013/07/photo-large-26499-cover-410.jpg)


![[Strategic Planning] Alice Tataru (GMP): Plannerul este un detectiv intr-o misiune continua](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25458-cover-410.jpg)
![[IQads Kadett] Cercetarea nu e dusmanul creatiei, incearca doar sa o ajute](https://media.iqads.ro/2012/07/photo-large-23821-cover-410.jpg)















