Articole care fac referire la Digital Art Director
Mogyi promovează arahidele în coajă roșie mai sărate* printr-o campanie de vară pentru consumatorii din retailul tradițional
[Visual Key] Laurentiu Lupu: Trebuie să știi unde să uiți și când să închizi ochii, ca să poți crea și tu la rândul tău ceva drăguț
Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări
Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Publicis, Digitas și Publicis Relations lansează MUSIC TO MY BRAIN – melodia care ne pregătește să nu mai simțim frică la RMN
Merită BIO, noua campanie Napolact BIO semnată de Propaganda, inspiră încredere tuturor părinților – „Tu îl crești mare și puternic”
Murfatlar Vinul lansează platforma de comunicare "Jumătate vin, jumătate viață", o campanie semnată Propaganda
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Acasă merită ce-i mai bun! O campanie de fashion un pic altfel, despre ce purtăm când “nu ne vede nimeni” | Autori: Sofiaman & Line Agency
Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României
„Dacă vrei să stai relaxat, mergi la medic!” Noua campanie Servier & Medic One pentru Boala Venoasă Cronică (BVC)
[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii
Eroii Teach for Romania. ”Ce se întâmplă atunci când copiii nu mai citesc? Personalitățile istorice, personajele literare, toată cultura, arta și istoria noastră dispar sau își pierd sensul în niște clișee irelevante”
O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY
Îl știți pe Ovidiu? Nu poetul, nici orașul, ci bradul și povestea lui cu schepsis, spusă de Cohn & Jansen și Bergenbier
10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională
Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade
MAINSTAGE | THE AGENCY a preluat conturile de social media ale show-urilor „SuperStar România”, „Masked Singer România” și „Căsătoriți pe nevăzute” produse de trustul PRO TV pentru sezonul toamnă/iarnă 2021
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
Noua Dacia Logan e aici. Împreună cu o campanie despre impact, reinventare și contemporan, semnată de Cohn & Jansen
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[Obsesii part-time] Andreea Clincea (Geometry): Nu fac kickboxing pentru ca-mi place sa lovesc oameni sau sa ma bat cu cineva




































