Articole care fac referire la FOMO - The Festival Of Modern Owners
Rogalski Damaschin semnează campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding: ofertă încheiată cu succes, cu subscrieri record din partea investitorilor de retail
Marian Seitan: Loialitatea devine un motor de creștere atunci când o legi de acțiuni măsurabile, nu doar de puncte într-un dashboard sau un „to do” list
LUCA și SECTOR 7 HUB închină un toast cu covrigi și kefir pentru „De 15 ani coacem cu vino-ncoace” – campania aniversară LUCA dedicată celor care știu că pentru unele lucruri chiar merită să aștepți
[Newsletter collection] Adelina Dabu: E mai ușor să ai un comportament mai responsabil dacă ai alternativele la îndemână. Inspirație să fie
George la FOMO 2025 – Bankingul inteligent care creează experiențe memorabile pentru noua generație de antreprenori
Creative City, partenerul de comunicare pentru Elithia - noul centru de excelență în sănătatea feminină
FOMO - The Festival Of Modern Owners, lansează FOMO Pro – acces complet în locațiile secundare și la peste 60 de speakeri români
FOMO – The Festival Of Modern Owners lansează One Day Tickets pentru speakerii internaționali la Sala Palatului
[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile
Creative City a adus Brazilia la București: lansarea Lola Cosmetics a fost o explozie de culoare, dans și energie pozitivă
Jason Derulo vine în România la FOMO - Festival Of Modern Owners. Pentru prima dată superstarul internațional urcă pe scena ca speaker, antreprenor și investitor
FOMO devine epicentrul antreprenoriatului. Dain Walker, gigant al brandingului, Daniel Priestley, antreprenor de renume internațional, și zeci de speakeri români se alătură festivalului
[Diploma Stories] Georgiana Toea: Noile generatii nu sunt limitate in cunoastere, n-au temere de fail si nu par bantuiti de sindromul impostorului. In era streamerilor & tiktok, fiecare isi valorizeaza unicitatea
Dorian Ilie: Creativitatea este mintea umană aflată în fața unei nevoi căreia trebuie să-i găsească soluții ingenioase, neașteptate, și ideal memorabile, în cazul publicității
Colliers: Românii sunt tot mai interesați să cumpere o locuință. Intenția de cumpărare pe piața rezidențială este la unul dintre cele mai ridicate niveluri de mai bine de 20 de ani
[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică
[SoMe Update] Arina Lazăr: Există un sentiment de urgență în a posta în realtime activitățile noastre, de a fi live, de a răspunde rapid mesajelor și a folosi prescurtări pentru a livra cât mai rapid informația
[REC și la podcast] Paul Dovan: Este mai ușor să aduci oamenii împreună atunci când scopul este să vorbească despre pasiunea lor și astfel să îmbunătățească industria în care lucrează
[Digital Trends] Victor Bădescu: A fost un pas mic pentru AI, dar un posibil început de pas mare pentru foarte multe dintre industrii
[Diploma Stories] Albert Kaan: Am copilărit la țară, iar formarea mea ține foarte mult de mediul rural. Acolo ai tot timpul la îndemână obiecte cu care să te joci, să construiești, să asamblezi
[Viața de freelancer] Cristia Cornea: Trăim vremuri incerte, însă cei cu skill-uri solide și siguri pe ei au locul lor în universul freelancerilor
[Out of office] Mircea Meșter: Sufăr de FOMO și nu prea rezist fără să răspund la mailurile foarte importante. Cu sau fără out of office activat. Încerc să-mi revin, însă
Roxana Cârceag (Swit Rocs): Am înțeles de ce sunt singura femeie solo traveller din România care călătorește în jurul lumii cu un cățel. Dacă era mai ușor, probabil se făcea mai des
[Creative 2023] Anda Dobre: Am lăsat în urmă anii în care totul era ultra-photoshopat și arăta impecabil în vizualuri, dar nu reflecta decât vag realitatea
[Creative 2023] Nicoleta Bujor: Cine mai are tupeu acum să testeze ideea cu ”any publicity is good publicity”? Nimeni
[Bunele maniere online] Ioana Nicolescu: Din păcate, la noi nu este sesizată întotdeauna linia aceea foarte fină dintre a fi profesional și a menține o notă personală, se poate sări calul foarte repede
[Creative 2023] Andreea Marcu: Cea mai mare provocare pentru branduri cred că e să-și regăsească personalitatea după ultimii ani de confuzie
[Bunele maniere online] Andra Nistor: Libertatea de exprimare și ecranul dintre noi au făcut multă lume să creadă că ne permitem orice în online. Well, greșit!
[Marketing 2023] Alice Gavril: Lansez o dorință, nu o predicție. Să vedem mai puțin conținut inutil și care tâmpește la nivel de Reels și TikTok și mai mult conținut de calitate
[People of the Samsungverse] Ioana Mârzac-Sigarteu: Interacțiunea cu oamenii mă încarcă cu energie și entuziasm și mă motivează să fac lucrurile din ce în ce mai bine
Ioana Grigore: Antreprenorii romani au invatat sa ceara ajutor, sa externalizeze o parte din munca lor, sa se sfatuiasca cu altii trecuti prin situatii similare
[Out of Office] Paul Alexandru: Nu-mi plac plajele pustii sau sate din vârf de munte, prefer orașele cât mai populate
[Crypto-artă] Andra Popovici: Lumea artistica este si va fi pentru urmatorii ani intr-o tranzitie, si suntem abia la inceputul a ceea ce cred eu ca va fi noua generatie a lumii artei digitale












![[Digital Trends] Cristian Manafu: Cred că neconvenționalul și-a luat an sabatic în 2023](https://media.iqads.ro/2023/11/cm-23-cover-410.jpg)













