Articole care fac referire la GMP Group
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii GMP Group
[Brand Pulse] Raluca Rotaru: Ce cred că ne-ar ajuta breasla să țină pasul mai bine cu timpurile este mai degrabă combinația dintre instrumente clasice cu instrumente moderne
GMP&U colaborează cu ASE în dezvoltarea unui program de masterat conectat la nevoile reale ale industriei
[AIdea] Laur Răboj: Încă mai avem putere și energie sa fim creativi așa cum A.I.-ul nu poate. Ne dublăm eforturile. Lucrăm cu el aproape, dar împotriva lui
[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste
Andra Iacob preia conducerea agenției Chapter 4 România: O nouă viziune pentru o comunicare strategică și sustenabilă
Razvan Matasel la GMP PR: Aduc cu mine obsesia mea pentru Idee si pentru cultura ei, idee care poate capata orice forma atat timp cat rezolva o problema de comunicare
Tipografia Global Print a investit 5 milioane de euro în utilaje de productie și software specializat pentru POSM Display și trade marketing
Data Revolt împlinește 5 ani - cum arată o jumătate de deceniu de inovație și excelență în digital marketing
Data Revolt la aniversarea primilor 5 ani: 5 mil. euro cifră de afaceri și o echipă de 60 de profesioniști
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
Brandul de angajator al anului este „The place to be, now and beyond” al Cognizant Softvision, creat împreună cu agenția GMP PR
DespreCopii Media Group lansează cea mai importantă resursă de informare despre celulele stem pentru viitorii părinți
[De urmărit] Laur Răboj: Dacă te iei prea în serios când vine vorba de satiră sau umor, ajungi tu o glumă
Cel mai mare eveniment dedicat alăptării din România, organizat de Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare și Desprecopii Media Group, marchează cea de-a 7-a ediție cu un număr record de participanți
Jam Session Agency continuă dezvoltarea agenției prin cooptarea în acționariat și management a 2 noi parteneri: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr devin Co-Managing Partners
Raluca Jianu: Milenialii sunt consumatorii cheie când vine vorba de experiențe memorabile și povești de ținut minte. Sunt consumatorii principali în turismul cu un „factor epic”
Epic Visits lansează un serviciu nou de gift card-uri printr-o campanie inedită cu Muzeul de Artă Recentă
Farmec a ajuns la 50 de mii de ambalaje reciclate în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”
[Veterani in publicitate] Andreea Nemens: Ne-a luat vreo 8, 9 ani si o criza si o maturizare a pietei sa realizam ca nu mai eram nici artisti, nici creatori si ca lumea in care traiam se schimba odata cu noi








































