Articole care fac referire la Google Ads
Integrarea campaniilor în Google Marketing Platform - o strategie eficientă pentru maximizarea performanței în marketing
[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi
[AIdea] Robert Dumitru: AI-ul este următorul pas logic în evoluția comunicării, la fel cum au fost tiparul, internetul sau social media
Neil Patel | The Google Update - de la căutările pe baza cuvintelor cheie la un model conversațional bazat pe inteligență artificială
AI, biciclete & e-commerce. Cătălin Popa: Cred că viitorul e în combinație. AI-ul face pre-selecția, elimină zgomotul. Dar când vine vorba de emoții, de încredere, de acea ultimă ezitare înainte să apeși "cumpără", încă ai nevoie de om
SINAPS: Noile reguli de la 1 iulie pentru publicitatea în stomatologie. Informațiile, comunicate de Meta la Varșovia
#StayUpToData: 5 update-uri esențiale legate de date pe care trebuie să le faci pentru a-ți optimiza campaniile online
Pop-Up Media validează piețele internaționale prin strategie de performanță, cu focus pe diaspora românească
Cum generează Nos Praesenti rezultate impresionante în doar 6 luni, conectând brandurile cu consumatorii de azi - Povestea de succes pentru De la Ferma cu Omenie
[AIdea] Patricia Ana: Etica nu e o opțiune, ci o parte esențială a modului în care alegem să lucrăm cu AI-ul
[Case Study] MIZAR x OPTIMIZED: Strategie integrată cu impact în vânzări, într-un an plin de provocări
Școala de Iarnă GPeC Online 5-8 februarie: 15 sesiuni de cursuri și dezbateri intensive despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing în 2025
difrnt. a început o nouă colaborare strategică. IC Direct înregistrează creșteri în vânzări, în urma strategiilor personalizate de media buying
Cum să te pregătești pentru Black Friday? Dan Toma, CEO & Partner difrnt.: „Flexibilitatea și capacitatea de adaptare rapidă sunt esențiale”
Scott Stratten, Tom Fishburne, Kasim Aslam și Adam Pearce sunt primii speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 8 Octombrie
Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la Școala de Vară GPeC –cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing
Școala de Vară GPeC 21-26 august: cinci zile de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing, team-building și fun la aer curat de munte
Paul Smarandache, Search Ads: La ce trebuie să fie atente companiile atunci când își pregătesc campaniile digitale în perioada electorală
Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰
8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai
Agenția de marketing digital Search Ads a administrat anul trecut bugete de 5 milioane de euro, în creștere cu 30%
S-a încheiat o nouă ediție din cadrul proiectului School of Big Ideas – Modulul Media, derulat de Publicis Groupe România
Compania românească Limitless Agency a fost premiată de gigantul Google pentru performanță în online


![[Case Study] Lansarea FERRO System: studiu de caz despre claritate, viteză și rezultate măsurabile](https://media.iqads.ro/2025/11/poza-principala-cover-410.jpg)


![[AIdea] Alina Iova: AI-ul este o unealta, nu un substitut pentru gandire critica sau experienta](https://media.iqads.ro/2025/10/alina-iova-managing-director-sense8-digital-technology-cover-410.jpg)






























