Articole care fac referire la Pernod Ricard
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Pernod Ricard
Pernod Ricard și Mediascope au adus energia de festival în marile lanțuri de retail prin experiențe in-store memorabile în cadrul campaniei Summer Mix
Must be a Jameson: Pernod Ricard România alături de Highlight Group au scris la EC 2025 un nou capitol irlandez
Ritm, culoare și experiențe tropicale: Highlight Group și Pernod Ricard România au adus Bodega Havana Club la Electric Castle
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
Sovereign Brands își lansează oficial sediul inovator și noul hub de conținut creativ de la București, în parteneriat cu TakeOvers Studios
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Zeyla Tomlyn, artista care a lucrat cu Bobby McFerrin și a învățat orchestrație vocală de la Alicia Keys, aduce tehnica „circle singing” la UNFINISHED
Băi cu gheață, cartografierea grădinii Casei Universitarilor, degustări de pâine și multe alte experiențe pe care să nu le ratezi la UNFINISHED
MUSIC GALLERY, singura expoziție despre muzică din România, revine la Muzeul de Artă din Cluj-Napoca
Jameson împreună cu Grupul Highlight au adus spiritul irlandez la Bonțida și au oferit un cadru perfect pentru conexiuni autentice
Festivalul de business al României, Zilele Biz, prezintă cei mai importanți lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing și sustenabilitate în 2023
Lucian Dobra: Malfy se adresează consumatorilor de gin care caută o experiență degustativă deosebită. Brandul se îndreaptă spre cei care își doresc să renunțe la rutină
Simona Andrei: Jameson aduce împreună oameni cu pasiuni comune, în momente de conexiune autentică și leagă prietenii în cadrul comunităților
Cum a adus Havana spiritul cubanez la Neversea. Robert Chiriță: Havana Club îmbrățișează și celebrează autenticitatea și diversitatea individuală din cadrul comunității și susține creativitatea
Flavia Gherman: Prezența brandurilor în cadrul UNTOLD a evoluat exponențial. Am ajuns să construim împreună un oraș într-un oraș
Corneliu Vilsan: Perioada glorioasa, euforica chiar sau “wild west” (anii ’90 pina la criza din 2008) a fost epoca de aur a marketing-ului in Romania. Era o perioada in care puteai vinde orice cu o minima investitie
Up Romania și Digital Wand cheamă angajații din România în pauza de masă, printr-o nouă campanie Up Dejun
Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) își consolidează expertiza în tehnologie printr-o numire strategică
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
MAINSTAGE THE AGENCY a preluat contul de advertising pentru brandurile Ballantine’s, Jameson și Chivas în România
Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
Mihai Gongu revine în România în rolul de Executive Creative Director Southeast Europe al agenției Cheil | Centrade
Ximena Cilibiu (Digital Wand): Avand o baza tehnologica puternica, am adaugat componente de ATL, BTL sau PR pe care le familiarizam cu digitalul
[Concluziile lui 2018] Bogdan Tomoiaga: Putem spune ca politica a influentat cel mai mult comunicarea in 2018
ABSOLUT lansează Global Creative Competition pentru prima oară în România și inspiră o nouă generație de creativi
Înainte de Cannes Lions, câțiva dintre cei mai cunoscuți creativi ai planetei vin la iCEE.fest, în 14 si 15 iunie
ABSOLUT Vodka celebrează puterea creativitătii prin noul film regizat de Emmanuel Lubezki, câștigătorul a 3 premii Oscar













![[Marketer Profile] Radu Moldovan-Petrut, insightul din research si intrebarea "de ce?"](https://media.iqads.ro/2018/07/poza-1v2-1-cover-410.jpg)


















