Articole care fac referire la Victor Oprisan
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
#RomaniaAreSangeDeRocker: o demonstrație cu ecou prin care "donarea de sânge devine un subiect firesc, poate chiar cool"
Nevoia de sânge în România, dublă față de colectare: MORNING GLORY, matinalul postului de radio Rock FM, inițiază o campanie națională menită să crească numărul donatorilor și să arate că „România are sânge de rocker”
„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate
Campania Vanilla Skype // BRD, semnată de Golin și MullenLowe, este marea câștigătoare a festivalului IAB MIXX Awards
[Ce se-ntampla, Artule?] Victor Oprisan (MullenLowe): Art director-ul nu trebuie sa faca doar simularile, ci sa si vanda clientului ideea si viziunea
[Cu brandurile la drum lung] MullenLowe si ZIZIN au spus NU imaginilor cu izvoare de munte si apa cristalina
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
[Cu burta pe carte] Baietii de la Mullen Lowe invata de la colegi, de pe site-urile de specialitate sau pur si simplu de pe strada
Casting de spectatori pentru Vanilla Skype – un concept nou de promovare a unui spectacol de teatru, lansat de Golin si MullenLowe
ZIZIN si MullenLowe dau cu pace atat cat e nevoie. ZIZIN introduce noua sticla de 1 litru, pentru un echilibru perfect
Farmec si MullenLowe dezvaluie secretul frumusetii romancelor. Noua campanie Gerovital Plant promoveaza frumusetea romancelor la nivel de brand national
Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”







![[Folclorul din reclame] Chiar asa, mai are cineva numarul lu' Varu'? Ca poate-l chemam in Piata](https://media.iqads.ro/2017/08/collage14-cover-410.jpg)


























![[Studiu de caz] Schimbare de perceptie asupra preturilor produselor de la Praktiker, in urma campaniei create de Leo Burnett & Target](https://media.iqads.ro/2013/05/photo-large-26013-cover-410.jpg)











