COSMOTE si Ogilvy comunica tinerilor

"Romeo si Julieta" este cel mai recent spot semnat de Ogilvy&Mather pentru COSMOTE.

Realizata sub mesajul "Comunica liber in orice retea", campania integrata de comunicare se adreseaza in principal tinerilor utilizatori de Cartela COSMOTE.

Intr-o nota plina de umor, campania subliniaza principalul beneficiu al extraoptiunii "All inclusive" pentru Cartela COSMOTE, si anume cea mai mare libertate de comunicare in orice retea: minute si sms-uri in retea alaturi de minute nationale suplimentare. Prin aceasta oferta, utilizatorii Cartelei COSMOTE beneficiaza de 30 de minute nationale plus 400 de minute si 400 de SMS-uri in retea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related