Grey a realizat campania de lansare a creditului BRAVO, de la Bancpost

613 utilizatori de e-mail, Facebook si Twitter au raspuns invitatiei Bancpost si Grey de a “trimiteunbravo” in etapa de teasing a campaniei pentru creditul de refinantare BRAVO, arata o informare de presa din partea agentiei. Componenta online continua printr-o campanie de bannere si branding care trebuie sa directioneze consumatorul pe pagina de produs, www.creditulbravo.ro. In plus, campania are creatii pentru TV, print si BTL, potrivit unui comunicat de presa Grey.

Creditul de refinantare BRAVO, de la Bancpost, li se adreseaza clientilor care au unul sau mai multe credite de consum, atat la Bancpost, cat si la alte institutii bancare. Campania dedicata a pornit de la observatia ca romanii depun eforturi pentru a face fata cu succes numeroaselor sarcini de zi cu zi si pentru a mentine un echilibru intre prioritati. “De aceea, romanii au nevoie de apreciere, de asigurarea ca ceea ce fac este bine, de un suporter sincer care sa ii recunoasca si sa le aprecieze valoarea, eforturile, sacrificiile”, se explica in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related