[CV de agentie] Ioana Manoiu, GMP PR: Dupa ani de zile de perfectionat media relations, ne-am schimbat publicul, ne-am dus catre consumatori

[CV de agentie] Ioana Manoiu, GMP PR: Dupa ani de zile de perfectionat media relations, ne-am schimbat publicul, ne-am dus catre consumatori

Pentru asta, GMP PR schimbat tonul vocii, canalele de comunicare si modul de abordare, spune Ioana Manoiu (Managing Partner).

Agentia s-a infiintat in 2006, a trecut prin ani de glorie si altii de criza, iar in urma lor au ajuns la urmatoarea concluzie: “mai putin artisti si mai mult oameni de business”.

 

Ne-am infiintat ca departament de PR al agentiei de publicitate in 2005 si ca firma in 2006.

As zice ca au fost trei etape importante pana acum:

Lansarea si anii de glorie 2005-2009
La un an de la infiintare am iesit Agentia de PR a Anului. Dupa 2 ani am iesit Newcomer Agency of the Year, la Berlin, la European Excellence Awards. Au fost patru ani frumosi, cu rezultate fantastice care ne luau si pe noi prin surprindere. Cresteam ca Fat Frumos din poveste, ne dublam numarul angajatilor de la un an la altul, castigam clienti si premii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related