The Epic Afterstory by URSUS, primul aftermovie de la Untold filmat chiar de fani, cu telefoanele lor

The Epic Afterstory by URSUS, primul aftermovie de la Untold filmat chiar de fani, cu telefoanele lor

Și, cum a fost la Untold? Chiar dacă nu ai ajuns acolo anul ăsta, avem senzația că știi foarte bine. Cum altfel, când toți prietenii te-au bombardat cu poze, albume, filme, filmulețe, boomerang-uri și story-uri din unghiurile potrivite, pe toate canalele sociale.

Așa că, în toată marea asta de postări, comment-uri, like, love & haha, ce ar mai fi putut să zică un brand? Cum ar fi putut să fie mai cool decât prietenii pe care-i urmărești zi și noapte? Păi, răspunsul e simplu: nici nu a încercat. În schimb, URSUS a decis anul ăsta să dea microfonul adevăraților content creators de la festival – oamenii din lista ta de prieteni. 

 

Miza finală: primul aftermovie care arată cum se vede distracția prin ochii oamenilor care au fost chiar acolo, în mijlocul mulțimii. Adică primul aftermovie de festival făcut exclusiv din Insta story-urile oamenilor de la Untold, fix așa cum ai ieșit ele - neregizate, necosmetizate, 100% reale și epice. 

 

Care a fost planul de bătaie? Înainte de Untold, URSUS a anunțat provocarea pe Instagram cu un simplu “dacă ne dai tag în story, îți dăm tag în aftermovie”. Peste 500 de oameni au zis “game on!” și au filmat distracția de la Untold din toate unghiule posibile, cu tag @ursusromania. Ba mai mult, au intrat în joc și influenceri ca @bloguluotrava, @fabmusediana, @ionut.bodonea, @thatramona, @cristinaa.stefaniaa sau @cristinalmasan, iar @iamspeak și @danabacinschi și-au transformat story-urile într-un battle prin care încercau să pune în practică cele mai originale idei, ca să se asigure că ajung în The Epic Afterstory. Pentru că singurul criteriu cu adevărat important era ca story-urile postate să fie printre cele mai tari, ca să aibă șansa să fie selectate.

Ce-a ieșit? Poți vedea mai jos:

Cam așa arată primul aftermovie de festival făcut exclusiv din Insta story-urile postate de fani. Story după story de imagini cu scenele, cu mulțimea, cu mâinile în aer, cu zâmbetele, luminile, laserele și artificiile și cu cele mai funny personaje surprinse prin marea de oameni. Cea mai autentică definiție a distracției epice la care putea spera un brand. Și cea mai tare ocazie de a trage cu ochiul la felul în care se vede distracția din mijlocul sutelor de găști cu sute de stiluri de distracție diferite de la Untold.

Și apropo de găști – nici oamenii din spatele campaniei nu sunt puțini.

Gașca de la Kubis Interactive a fost formată din:
Alin Marghidanu – Creative Director
Alexandra Horvath – Group Creative Director
Alina Răduț – Senior Art Director
Laura Fluture – Art Director
Paul Crăciunescu – Copywriter
Ștefan Chirițescu – Head of Strategy
Ștefania Bercu – Strategic Planner
Cristina Schițco – Group Account Director
Florina Simon – Account Manager
Andreea Sirbu – Account Executive
Sebastian Lüba – Head of Social Media
Mădălina Ioan – Social Media Manager
Bianca Rimbet – Social Media Junior Executive
Ionuț Avadanei – A/V Technical Producer
Marian Ciungu – Editor Video

Gașca Media Investment a fost formată din:
Zoltan Barti – Digital Media Manager
Alina Mihai – Digital Executive
Veronica Postelnicu – Senior Media Manager
Dora Parfene – Media Manager
Virginia Nuțuloiu – Media Director

Iar Gașca de la URSUS Breweries a fost formată din:
Victor Teioșanu – Premium Brands Director
Anca Călugărițoiu – Brand Manager
Vlad Ifrim – Brand Manager
Adriana Negrea – Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Sectiune



Related